Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

ممبئی میں کورونا سے لڑنے کیلئے BMC کرے گی تمام ہاؤسنگ سوسائٹیوں میں Mass Screening : ضرورت پڑی تو مسجد اور مدارس کو کوارینٹائین سینٹر بنایا جائےگا : نواب ملک

IMG_20190630_195052.JPG

ممبئی: 15 مئی (ورق تازہ نیوز) پانچ میونسپل کارپوریشنوں نے ممبئی کا چارج سنبھالنے کے بعد ، زون 5 میں ایل وارڈ ، ایم ایسٹ وارڈ اور ایم ویسٹ وارڈ میں کورونا کے لئے اٹھائے جانے والے اقدامات کے بارے میں ڈی ایم سی اور تمام وارڈ افسران کے ساتھ نواب ملک نے ایک میٹنگ کی گئی۔ اس میں ہم نے فیصلہ کیا ہے کہ تمام ہاؤسنگ سوسائٹیوں کو ایک سرکلر بھیجا جائے گا۔ وہ بخار اور آکسیجن کی سطح کی جانچ اپنے معاشرے کے تمام لوگوں کو خود کریں گے۔

کارپوریشن کچی آبادی کے رہائشیوں کی اسکریننگ کے لئے ضروری سامان مہیا کرے گی۔ اس کے لئے ، سماجی تنظیموں اور سماجی کارکنوں کی مدد سے ، یہ کام آج سے تینوں وارڈوں میں شروع کیا گیا ہے۔ یہ کام آنے والے دور میں بڑے پیمانے پر کیا جائے گا۔ جو لوگ اسکریننگ کے بعد کورونری پایا جاتا ہے انھیں نجی اسپتال میں داخل کیا جائے گا اور اس کا سارا خرچ کارپوریشن برداشت کرے گی۔

اگر اقلیتی طبقات کے افراد کو قرنطین کرنا چاہتے ہیں تو ، اگر ان کو مدارس اور مساجد کو استعمال کرنے کی اجازت دی جائے تو وہ قرنطین مراکز کے لئے استعمال ہوں گے۔

آج ہم نے یہ سارے فیصلے لئے ہیں اور کارپوریشن نے اسے منظور کرلیا ہے۔ ہم اسپتال میں کورونری مریضوں کو مناسب سہولیات فراہم کریں گے۔ ابتدائی طور پر کورونری دل کی بیماری کے مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہوسکتا ہے لیکن مناسب علاج کے ساتھ یہ تعداد قابو میں آجائے گی۔

مائی بی ایم سی
#کورونا وائرس
# ممبئی
# انوشکت نگر