ممبئی ایئرپورٹ پر 61 کلو سونا ضبط: ویڈیو دیکھیں

1,373

کسٹم حکام نے ممبئی ایئرپورٹ پر ایک ہی دن میں 32 کروڑ روپے مالیت کا 61 کلو سونا ضبط کیا۔ جاسوسوں نے تنزانیہ سے سفر کرنے والے چار مسافروں سے 53 کلو سونا ضبط کیا، جب کہ جمعے کو دبئی سے آنے والے تین مسافروں سے مزید 8 کلو سونا برآمد ہوا۔ ممبئی ایئرپورٹ کسٹمز کی جانب سے ایک دن میں یہ سب سے زیادہ ضبطی تھی۔

4 مسافروں سے 53 کلوگرام برآمد

پہلے معاملے میں، تنزانیہ سے اترنے والے ہندوستانی شہریت کے چار مسافر 1 کلو بار کی شکل میں اسمگل شدہ سونا لے جاتے ہوئے پائے گئے۔ سونے کے باروں کو ایک سے زیادہ پاکیٹ کے ساتھ خصوصی طور پر ڈیزائن کردہ کمر بیلٹ میں چھپایا گیا تھا۔ چار مسافروں سے کل 53 کلو سونا برآمد کیا گیا جس کی قیمت 28.17 کروڑ روپے ہے۔

موصولہ اطلاعات کے مطابق متحدہ عرب امارات میں سونے کے ایک کلو گرام وزنی باروں کو چھپانے کے لیے خصوصی طور پر ڈیزائن کی گئی بیلٹس دوحہ ایئرپورٹ پر ایک سوڈانی شہری نے مسافروں کے حوالے کیں۔

حالیہ غیر ملکی کرنسی ضبطی کے تناظر میں، حکام افریقہ اور مشرق وسطیٰ کے بعض مقامات سے آنے والی پروازوں کی کڑی نگرانی کر رہے تھے۔ اطلاعات کی بنیاد پر، قطر ایئرویز کی پرواز پر دوحہ سے آنے والے چار ہندوستانی مسافروں کو روکا گیا۔ مزید پوچھ گچھ میں معلوم ہوا کہ مسافر تنزانیہ سے سفر کر رہے تھے۔

چاروں مسافروں کی ذاتی تلاشی کے دوران 53 کلو سونا برآمد ہوا۔ سونے کی سلاخوں کو ان کے دھڑ کے گرد لپیٹے ہوئے ایک خاص ڈیزائن کردہ بیلٹ میں چھپایا گیا تھا۔

چاروں مسافروں نے اعتراف کیا کہ انہیں دوحہ ایئرپورٹ پر سوڈان کے ایک نامعلوم شہری نے ٹرانزٹ میں سونا دیا تھا جس نے فلائٹ میں ان کے ساتھ سفر نہیں کیا تھا۔چاروں ملزمان کو ایڈیشنل چیف میٹروپولیٹن مجسٹریٹ نے گرفتار کر کے 14 دن کی عدالتی تحویل میں دے دیا ہے۔

3 مسافروں سے 8 کلو سونا ضبط

دوسری مثال میں، ممبئی ایئرپورٹ کسٹمز کے افسران نے دبئی سے آنے والی دو خواتین سمیت تین مسافروں سے 8 کلو سونا ضبط کیا جس کی مالیت 3.88 کروڑ روپے تھی۔