مسحور کر دینے والا نظارہ، جبل النور قرآنی آیات سے منور ہوگیا : ویڈیو دیکھیں

939

مکہ مکرمہ میں پہاڑوں کے عالمی دن کی مناسبت سے جبل نور پر ایک جمالیاتی منظر پیش کیا گیا جس میں قرآنی آیات کو روشن کیا گیا۔یہ اقدام پہاڑ کے دامن میں حرا کلچرل کالونی پروجیکٹ کے باضابطہ افتتاح کی قریب آنے والی تاریخ کے ساتھ کیا گیا۔
جبل نور جسے کوہ حرا بھی کہا جاتا ہے پر ہی غار حرا موجود ہے جہاں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم پر پہلی وحی نازل ہوئی تھی۔

حرا کلچرل کالونی ایک ثقافتی اور سیاحتی مقام ہے جس کی نگرانی رائل کمیشن برائے مقدس شہر مکہ و مقدس مقامات کرتا ہے۔ 67 ہزار مربع میٹر سے زیادہ کے رقبے پر قائم یہ منصوبہ پہاڑ ’’جبل نور‘‘ اور اس پر موجود غار کی تاریخی اہمیت اجاگر کرتا ہے اور زائرین کے علم و ثفاتی تجربے کو بلند کر رہا ہے۔

اس پروجیکٹ میں زائر مرکز ، قرآن پاک کا عجائب گھر، وحی گیلری، غار میں چڑھنے کا ایک راستہ موجود ہے۔ یہ اشیا زائر کے مذہبی اور ثقافتی علم کو بڑھا کر اس کے سفر کے لطف کو دوبالا کر دیتے ہیں۔

غار حرا مسجد حرام سے تقریباً 10 کلومیٹر کے فاصلے پر ہے۔ اور یہ اپنی چٹانی شکل کی وجہ سے ممتاز ہے۔ یہ پہاڑ اور اس پر موجود غار زائرین، خاص طور پر گریٹ سٹریم روڈ کے ذریعے طائف کی طرف جانے والوں کو دکھائی دیتا ہے۔

اس غار نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اللہ کی دعاؤں اور سلام کے پیغام کے ساتھ ملنے سے پہلے کئی سال تک گلے لگایا، اس کی رازداری میں جو چیز شامل ہے وہ یہ ہے کہ یہ وہ جگہ ہے جہاں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو پہلی وحی ملنے کا اعزاز حاصل ہوا۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ – حامد القرشی