مراٹھواڑہ کی 46 نشستوں کے لئے 676 امیدوارمیدان میں

اورنگ آباد، 08 اکتوبر (یواین آئی) مہاراشٹر اسمبلی میں مراٹھواڑہ کی 46 سیٹوں پر آئندہ 21 اکتوبر کو ہونے والے انتخابات کے لئے کل 676 امیدوار انتخابی میدان میں ہیں۔ پیر کو باغیوں سمیت کئی امیدواروں نے اپنے کاغذات نامزدگی واپس لے لیے۔

الیکشن دفتر کے ذرائع کے مطابق آخری دن ناندیڑ ضلع سے 193، بیڑ سے 87، اورنگ آباد سے 75، جالون سے 54، لاتور سے 41، عثمان آباد سے 32، پربھني سے 28 اور هنگولي ضلع سے 21 امیدواروں نے اپنے کاغذات نامزدگی واپس لے لیے۔

مراٹھواڑہ علاقے سے 1448 امیدواروں نے اپنے کاغذات نامزدگی داخل کئے جن میں سے جانچ کے بعد 1207 کو درست قرار دیا گیا۔ پیر کو کاغذات نامزدگی واپس لینے کے بعد ناندیڑ کی نو نشستوں کے لئے 134 امیدوار، اورنگ آباد کی نو نشستوں کے لئے 133، بیڑ کی چھ سیٹوں کے لئے 115، لاتور کی چھ اور جالنہ کی پانچ سیٹوں کے لئے 79-79،امیدوار، پربھني کی چار نشستوں کے لئے 53، عثمان آباد کی چار سیٹوں کے لئے 50 اور هنگولي کی تین اسمبلی سیٹوں کے لئے 33 امیدوار انتخابی میدان میں ہیں۔

مراٹھواڑہ کی 46 سیٹوں کے لئے آئندہ 21 اکتوبر کو ہونے والی ووٹنگ کے لئے تقریباً 1.50 کروڑ لوگ اپنے حق رائے دہی کا استعمال کریں گے۔

Coming Soon
Who Will Win Bhokar Assembly Constituency?
Indian National Congress
BJP
Coming Soon
Who Will Win Nanded North MLA Seat
D.P Sawant Congress
Feroz Lala AIMIM
VBA
Shiv Sena
Coming Soon
Who will Win Nanded South MLA Seat
Indian National Congress
ShiveSena
AIMIM
Vanchit Bahujan Aghadi
Dilip Kundkurte Independent

chrome_5UcEeDOjV2
مسلمانوں! کانگریس کی غلامی کوچھوڑو اورمجلس کو کامیاب کرو‘ ناندیڑ میں اسدالدین اویسی کا خطاب
ناندیڑحلقہ جنوب میں ا س مرتبہ شیو سیناکیلئے راہ آسان نہیں

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me