اورنگ آباد: ریاست میں کورونا ایک بار پھر سرخیوں میں آگئی ہے۔ لہذا ، احتیاطی ہدایات جاری کردی گئی ہیں۔ اورنگ آباد ڈویژنل کمشنر سنیل کیندریکر کی ایک آڈیو کلپ بھی وائرل ہوگئی ہے جس میں انہوں نے چوکس رہنے کی انتباہ دی ہے کیونکہ مراٹھواڑہ میں کسی بھی وقت کورونا کا پھیلاؤ ہوسکتا ہے۔ وہ خاص طور پر بیڑ ، ناندیڑ اور لاتور کے بارے میں فکر مند ہے۔ لہذا ، سنیل کیندریکر نے پولیس ، ضلع کلکٹر اور مراٹھواڑہ کے میونسپل کمشنر کو الرٹ رہنے اور کورونا روکنے کے لئے کام کرنے کا حکم دیا ہے۔ (سنیل کینڈریکر نے مراٹھواڑہ میں کورونا وائرس پر تمام اعلی عہدیداروں کو انتباہ دیا ہے)

سنیل کیندریکر کے نام سے ایک آڈیو کلپ وائرل ہوئی ہے۔ یہ آڈیو کلپ 11 منٹ 19 سیکنڈ لمبی ہے۔ اس کلپ سے وہ حکام کے ساتھ بات چیت کررہے ہے۔ لگتا ہے کہ کیندرکر نے رات کے وقت حکام سے بات چیت کی ہے اس پوری 11 منٹ 19 سیکنڈ کلپ میں ، ان کا یک طرفہ مکالمہ جاری ہے۔ وہ تنہا بول رہے ہیں اور متعلقہ افراد کو ہدایات دے رہے ہیں۔ جب وہ بات کر رہے تھے تو کسی عہدیدار نے اس سے پوچھ گچھ نہیں کی اور نہ ہی اس پر کوئی رد عمل دیا۔

AUDIO CLIP

اس کلپ میں ، کیندرکر کورونا وباء کے دوبارہ پھیلنے سے پریشان نظر آ رہے ہیں۔ چنانچہ افسران کو ہدایات دیتے ہوئے وہ درمیان میں افسران پر غصہ کرتے سنائی دیتے ہیں۔
مجموعی طور پر ، اس گفتگو نے یہ خدشہ پیدا ہوگیا ہے کہ مراٹھواڑہ میں کورونا کی حالت خطرناک ہوسکتی ہے۔ اس آڈیو کلپ میں ، کیندرکر نے افسران کو کل چار ہدایات دی ہیں۔

فنکشن ہالس پر چھاپہ ماریں اور انھیں پولس کاروائی کا نوٹس دیں

کوچنگ کلاسیس پر چھاپہ ماریں

ٹیسٹنگ کو لازمی بنایں

اگر کیسز کم نہیں ہوئے تو پہلے کی طرز پر لاک ڈاؤن لگادیں گے

فنکشن ہالس پر چھاپہ ماریں اور انھیں پولس کاروائی کا نوٹس دیں

“شام کے نقطہ نظر سے متعلق تمام تجاویز کا نوٹ کریں۔ نمبر ایک فنکشن ہالس کے تمام دفاتر پر چھاپہ ماریں ، انہیں نوٹس دیں اور جرمانے عائد کرنا شروع کریں۔ اگر ماسک کے بغیر اور الاٹ کردہ نمبر سے زیادہ افراد موجود ہیں تو ان کے خلاف کارروائی کریں۔ پہلا نوٹس جانا چاہئے۔ جرمانے اور نوٹس میں اس کا ذکر کرنا چاہئے تاکہ پولیس مقدمہ درج کرسکے۔ اگر منگل کے دفتر کو دوسری بار گھر دوبارہ مل گیا تو ، مقدمہ درج کریں اور اس منگل آفس پر مہر لگائیں ، ”کیندرکر نے حکام کو حکم دیا ہے۔

کوچنگ کلاسیس پر چھاپہ ماریں

انہوں نے کہا کہ کوچنگ کلاسوں پر بھی چھاپے مارے۔ اچھی طرح سے لگائیں اور دیکھیں کہ آیا بچے ماسک پہنتے ہیں۔ دیکھئے کہ آیا حفظان صحت کی جگہ ہے یا اور ان سب کو نوٹس دیں۔

دوسری بار ملنے کے بعد کوچنگ کلاسوں کو سیل کرنا ہوگا۔ باقی بند جگہیں ہیں۔ وہاں بھی فوری کارروائی کریں۔ یہ ضروری ہے کیونکہ ایسا لگتا ہے کہ ابھی اچانک اچھال آجائے۔ کچھ ڈاکٹروں کے مطابق ، ایک نیا strain آگیا ہے۔ وہ نہیں کہہ رہے ہیں۔ لیکن کچھ جگہوں پر میں نے نئے strain دیکھے ہیں

۔ ہنگولی ، پربھنی کلیکٹر ، میرے پاس تجاویز ہیں کہ مجھے آپ کی رائے مل رہی ہے۔ آپ کے ضلع میں شادی کی بڑی تقاریب ہورہی ہیں اور کوئی کارروائی نہیں کی جارہی ہے۔ اورنگ آباد میں بھی ایسی ہی صورتحال ہے۔ شادی کی تقریبات میں بڑے پیمانے پر سب جمع ہو رہے ہیں۔ "میں اس پر فوری کارروائی چاہتا ہوں ،”