ماں کی بہادری : تیز رفتار کارروائی کرتے ہوئے بیٹے کو سانپ کے حملے سے بچا لیا : ویڈیو وائرل

7,103

منڈیا (کرناٹک) انٹرنیٹ پر وائرل ہونے والی ایک خوفناک ویڈیو میں ایک خاتون کو ان کی رہائش گاہ کے باہر اپنے بچے کو کوبرا کے کاٹنے سے بچاتے ہوئے دیکھا گیا۔ یہ واقعہ کرناٹک کے منڈیا ضلع کا بتایا جاتا ہے اور وائرل ہونے والی سی سی ٹی وی فوٹیج میں ماں کی سمجھداری اور بہادری کا پتہ چلتا ہے۔ ویڈیو میں کوبرا کو گھر کے دروازے سے گزرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے اور ماں بیٹے کا دھیان نہیں گیا۔ جب کوبرا رینگتے ہوئے گزر رہا تھا تو بچہ سانپ کے اوپر سے سیڑھی پھلانگ رہا تھا تب غلطی سے اس پر پیر رکھ دیا۔ کوبرا نے فوراً اپنا کنڈہ اٹھایا اور بچے کو کاٹنے کے لیے تیار سیکنڈوں کے فاصلے پر ہی تھا۔ تاہم، بچے کی ماں نے یہ منظر دیکھا اور اسے پلک جھپکتے ہی واپس کھینچ لیا (اس سے پہلے کہ کوبرا اس کے بچے کو نقصان پہنچا سکے) اور اسے اپنے کندھے پر اٹھا کر واقعے کی جگہ سے بھاگ گئی۔ ماں کے زور سے چیختے ہی اہل خانہ موقع پر پہنچے اور کوبرا کو وہاں سے بھگا دیا۔

اس ویڈیو نے انٹرنیٹ کو حیران کر دیا کیونکہ بہت سے لوگ اسے بچے اور اس کے خاندان کے لیے اچھا دن سمجھتے ہیں کیونکہ اسے کوبرا کے ایک مہلک حملے سے بچا لیا گیا تھا۔ IFS افسر سوسنتا نندا نے لکھا، "مون سون کے دوران سانپوں سے محتاط رہیں۔ کرناٹک کے منڈیا کی یہ سی سی ٹی وی فوٹیج خوفناک ہے۔ ماں کی ہمت کو سلام۔ جب بارش ہوتی ہے تو گڑھے پانی سے بھر جاتے ہیں اور سانپ خشک پناہ کی تلاش میں نکل جاتے ہیں۔ ایک بار نظر آنے کے بعد، اسے پیشہ ورانہ مدد آنے تک آرام کرنے دیں۔”

ایک اور ٹوئٹر صارف نے لکھا، ’’ماں بہادر ہیں۔ اس کے علاوہ، سانپ نے بھی رک گیا. تحقیق میں کہا گیا ہے کہ زیادہ تر سانپ کا کاٹا تب ہوتا ہے جب کوئی غلطی سے ان پر قدم رکھتا ہے۔ اچھا ہوا کہ یہاں کچھ برا نہیں ہوا۔ کرناٹک کی ایک خاتون نے اپنے بیٹے کو ایک بڑے کوبرا سے بچایا۔ منڈیا ضلع کا واقعہ، سی سی ٹی وی میں قید۔