• 425
    Shares

بھرت پور، 22 اگست (یو این آئی) راجستھان میں کرَولی کے کوتوالی تھانہ حلقے میں لڑکیوں اور خواتین کی خرید و فروخت کے معاملے میں پولیس نے گروہ کے سرغنہ سمیت آٹھ لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔پولیس افسر مِردل کچّھاوا نے آج بتایا کہ گروہ سرغنہ وشرام جوگی، باشندے سیتوڑ کی بڑی جھوپڑی، تھانہ بامن واس ضلع سوائی مادھوپور، امیش چند باشندہ گوگہرا تھانہ بگروضلع چندولی، رمیش باشندہ گڑھوا شمالی تھانہ بگرو، گلاب کے باشندے اروہرا تھانہ ضلع مرزا پور، سورج باشندہ سامنے گھاٹ تھانہ لنکا ضلع بنارس، دسمی باشندہ گاندھی نگر تھانہ چکیا ضلع چندولی اور گروہ میں شامل خاتون رادھیکا کے باشندے گڑھوا شمالی تھانہ بگرو، ضلع چندولی، سونی باشندہ تِتریا تھانہ جمال پور ضلع مرزا پور کو گرفتار کیا گیا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ یہ گروہ غریب لڑکیوں کو شادی کروانے کے بہانے لاتے تھے پھر دلالوں کے فروخت کرتے تھے۔ انہوں نے گروہ کا انکشاف کرتے ہوئے بتایا کہ 19 اگست کو پولیس افسر رامیشور دیلا مینا کو مخبر سے اطلاع ملی کہ جگدمبا لاج میں باہر سے 8-10 خاتون-مرد آئے ہوئے ہیں جو نابالغ لڑکیوں کی خریدوفروخت کا کام کرتے ہیں۔

لڑکی خریدنے کا سودا کرَولی کا دلال سبھاش کرتا ہے۔ پہلے بھی وہ کئی لڑکیوں کی خرید و فروخت کر چکا ہے۔ اس پر پولیس نے متذکرہ لاج میں دبش دے کر گروہ کو دبوچ لیا۔
مسٹر کچھاوا نے بتایا کہ سبھاش کی تلاش جاری ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔