ریاست میں کورونا انفیکشن کی حالت فی الحال ایک نازک موڑ پر ہے ، یہی وجہ ہے کہ اب مقامی انتظامیہ کی جانب سے اہم اقدامات اٹھائے جارہے ہیں۔ انتظامیہ کووڈ سے متعلق اصولوں کو نافذ کرنے پر زور دے رہی ہے نہ کہ لاک ڈاؤن نافذ کرنے پر۔

ناندیڑ: (ورق تازہ نیوز) ریاست میں کورونا انفیکشن کی صورتحال ایک نازک موڑ پر ہے ، یہی وجہ ہے کہ مقامی انتظامیہ کی جانب سے اہم اقدامات اٹھائے جارہے ہیں۔ انتظامیہ بہت سارے قواعد کو نافذ کرنے پر زور دیتی ہے۔ اس سب کے بیچ میں ، ایک بار پھر کرفیو اور لاک ڈاؤن جیسے الفاظ سننے کو مل رہے ہیں۔

ریاست کے کچھ اضلاع میں کرونا کیسز کی بڑھتی ہوئی تعداد یقینی طور پر تشویش کا باعث ہے اور انتظامیہ اس سلسلے میں ناندیڑ ضلع کے اندر مناسب احتیاطی تدابیر اختیار کررہی ہے۔ ہمارے ناندیڑ ضلع میں ، کورونا پھیلنے کی صورتحال مکمل طور پر قابو میں ہے اور شہریوں کا کردار بہت اہم ہے۔ کورونا کو پھیلنے سے روکنے کے لئے شہریوں کو تین اصولوں ، یعنی ماسک ، محفوظ فاصلے اور مستقل ہاتھ دھونے یا سینیٹائزر کا استعمال کرنا چاہئے۔

محکمہ صحت کی جانب سے بھی اس بارے میں عوامی سطح پر شعور اجاگر کیا جارہا ہے۔ اگر شہری اپنی ذمہ داریوں کو تحمل کے ساتھ نبھائیں تو ، ضلعی انتظامیہ کے لئے سخت اقدامات کرنے کا وقت نہیں آئے گا ، ضلع کلکٹر ڈاکٹر وپین اتنکر
ضلع میں حکم امتناعی نافذ ہے۔ اس تناظر میں ، یہ کہ ضلع میں لاک ڈاؤن کیا جارہا ہے ، یہ پیغام مکمل طور پر غلط ہے اور اگر کوئی بھی یہ پیغام واٹس ایپ گروپ یا ٹویٹر ، کسی اور سوشل میڈیا پر شیئر کرتا ہے تو ، ڈیزاسٹر مینجمنٹ ایکٹ 2005 کی دفعات کے مطابق اسے سزا دی جائے گی۔. وپین اتنکر نے واضح کیا ہے۔

دریں اثنا ، لاک ڈاؤن کے فیصلے کی کچھ پرانی معلوماتی ویڈیوز ، تصاویر وائرل ہو رہی ہیں۔ حال ہی میں ، لاک ڈاؤن کی ایک ویڈیو پونے اور پمری چنچواڑ میں وائرل ہوئی ہے۔ حقیقت یہ ہے کہ اس سے لوگوں کے ذہنوں میں الجھن کا ماحول پیدا ہو رہا ہے۔ تاہم ، اب تک پونے میں کسی بھی سرکاری لاک ڈاؤن کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

تاہم ، یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اگر آپ کورونا پر کنٹرول حاصل کرنے کے قواعد پر عمل نہیں کرتے ہیں تو آپ لاک ڈاؤن سے دور نہیں ہیں۔