فلائٹ جیسا تجربہ دینے والی "ممبئی – احمدآباد وندے بھارت” ٹرین کو پی ایم مودی نے دکھائی ہری جھنڈی : ویڈیو دیکھئے

1,866

180-183 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے آزمائشی رن پر نئے وندے بھارت ریک پر ایک نظر ڈالیں۔ پانی سے بھرا ہوا گلاس اس وقت بھی مستحکم رہتا ہے جب ٹرین کی رفتار 180 کلومیٹر فی گھنٹہ ہوتی ہے۔

احمد آباد: وزیر اعظم نریندر مودی نے آج گاندھی نگر-ممبئی وندے بھارت ایکسپریس سیمی ہائی سپیڈ ٹرین کو ہری جھنڈی دکھائی۔ پی ایم مودی نے صبح تقریباً 10:30 بجے گاندھی نگر کیپٹل ریلوے اسٹیشن سے ٹرین کو ہری جھنڈی دکھائی۔ اس کے بعد وہ احمد آباد کے گاندھی نگر اور کالوپور ریلوے اسٹیشن کے درمیان سواری کے لیے ٹرین میں سوار ہوئے۔

پی ایم نے سیمی ہائی سپیڈ ٹرین کی سواری کی جو پرواز جیسا تجربہ پیش کرتی ہے پی ایم مودی نے گاندھی نگر-ممبئی وندے بھارت ایکسپریس ٹرین کو ہری جھنڈی دکھائی اور احمد آباد اسٹیشن تک کا سفربھی کیا۔

یہ ٹرین، جو مہاراشٹر اور گجرات کے دارالحکومتوں کو جوڑتی ہے، ملک کی تیسری وندے بھارت ایکسپریس ہے۔ ایک اہلکار نے بتایا کہ اس طرح کی پہلی ٹرین نئی دہلی- وارانسی روٹ پر شروع کی گئی تھی، جبکہ دوسری نئی دہلی- شری ماتا ویشنو دیوی کٹرا روٹ پر دوڑ رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ ٹرین مسافروں کو ہوائی جہاز جیسا سفر کا تجربہ اور "کوچ ٹیکنالوجی” سمیت جدید حفاظتی خصوصیات فراہم کرے گی، جو ایک مقامی طور پر تیار کردہ ٹرین کے تصادم سے بچنے کا نظام ہے۔