• 425
    Shares

کابل ، 24 اگست (یو این آئی) عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) نے کہا ہے کہ ابھی تک اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے کہ طالبان نے افغانستان میں اقتدار سنبھالنے کے بعد کورونا اور دیگر بیماریوں کے لیے ویکسینیشن پروگرام کی مخالفت کی ہے۔

ڈبلیو ایچ او کے مشرقی بحیرہ روم کے علاقے کے لیے علاقائی ڈائریکٹر رچرڈ برینان نے منگل کو کہا کہ افغانستان میں سیاسی بحران سے کورونا اور دیگر بیماریوں کے لیے ویکسینیشن پروگرام پر نمایاں اثر پڑا ہے۔انہوں نے نامہ نگاروں سے خطاب کرتے ہوئے کہا ’’ہمیں ابھی تک اس معاملے میں کوئی اطلاع نہیں ملی ہے جس سے کہ یہ جان سکیں کہ افغانستان میں نئی حکومت ویکسینیشن پروگرام کی مخالفت کر رہی ہے ، لیکن ہم اس کے تعلق سے کافی فکر مند ہیں کیونکہ دیگر بیماریوں کے ویکسینیشن پروگرام بھی اس سے متاثر ہو رہے ہیں جو دیگر بیماریوں میں اضافہ کر سکتے ہیں۔ جہاں تک ممکن ہو ، ہم ویکسینیشن پروگرام میں اضافہ کریں گے۔افغانستان میں اب تک 153000 کورونا کیسز رجسٹرڈ ہو چکے ہیں اور سات ہزار سے زائد افراد ہلاک ہو چکے ہیں اور اس وقت ڈیلٹا وائرس کا انفیکشن زیادہ پھیل رہا ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔