• 425
    Shares

ناندیڑ:27 جولائی(ورق تازہ نیوز) شہرناندیڑ کے دولہے شاہ رحمن نگر کے رہنے والے نوجوان آٹورکشہ ڈرائیور ضمیر بیگ کو معمولی بات پر نامعلوم افراد نے اتناشدیدزخمی کردیاتھاکہ انکی اسپتال میںدوران علاج موت ہوگئی تھی۔اس واقعہ کے بعد پولس نے کوئی مثبت کاروائی نہیں کی تھی اور معاملہ ٹھنڈے بستہ میںڈال دیاتھا لیکن جیسے ہی ونچت بہوجن اگھاڑی کے ریاستی ترجمان فاروق احمد نے معاملے کو اٹھایااور ایس پی سے ملاقات کرتے ہوئے ملزمین کی فی الفورگرفتاری کامطالبہ کیاتھااورایسا نہ کرنے پر شدید احتجاج کاانتباہ بھی دیا تھا اس کے علاوہ کانگریس قائد اشوک راو چوہان کے علاوہ مقامی کارپوریٹرس نے بھی ایس پی سے موثر نمائندگی کی جبکہ ایم آئی ایم نے بھی میمورنڈم دیاتھا۔

واضح ہوکہ شہر کے جےجا ماتا ہاسپٹل کے قرےب بتارےخ 6جولائی 2021ءکی رات شہر کے کھڑکپورہ علاقہ کے اےک غرےب رکشہ چلانے والے شخص پر صرف 100روپئے کےلئے جان لےوا حملہ کےا گےا۔اس حملہ مےں غرےب رکشہ چلانے والا ضمےر بےگ شدےد زخمی ہوا۔ اس زخمی شخص کو ہاسپٹل مےں زےر علاج کےلئے داخل کےا گےا لےکن دوران علاج کے درمےان مےں ہی زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے ضمےر بےگ کا انتقال ہوگےا۔ اس معاملے مےں وزےر آباد پولےس اسٹےشن مےں تعزےرات ہند کے تحت 307,302,34کے تحت مقدمہ درج کےا گےا۔ان قاتلوں کو وزےر آباد پولےس افسران پچھلے 15دنوں سے تلاش مےں مصروف تھے۔قتل کی واردات انجام دےتے وقت ےہ ملزمےن سی سی ٹی وی کےمروں مےں بھی صاف طور پر نظر آرہے تھے۔

سی سی ٹی وی اور خفےہ طور پر ملی اطلاعات کی بناءپر قتل معاملے مےں ملوث چند ملزمےن کی نشاندہی کی گئی تھی۔ایس پی پرمود کمار شیوالے کی ہدایت پر ملزمین کی تلاش کےلئے دستے تشکیل دئےے گئے تھے جس نے آج منگل کو صبح شہر کے سکھوجی نگر میں ایک مکان پرچھاپہ مارا ۔اس وقت سونوراجندرسنگھ چوہان ساکن بھگت سنگھ روڈ ناندیڑ خنجر کی دھاک بتاکر وہاں سے فرار ہوگیا جبکہ ایک نابالغ لڑکا پولس کی گرفت میں آگیا ۔لیکن پولس نے فرار ہونے والے سونوسنگھ کا تعاقب کیااس دوران وہ ایک موٹرسائیکل پر اپنے تین ساتھیوں کے ہمراہ مال ٹیکڑی کی سمت فرار ہوگیا ۔

چلتی موٹرسائیکل پربھی ملزم نے تلواراورخنجر نکال کرپولس کو جان سے مارنے کی دھمکیاںدے رہاتھا۔ اسلئے پولس سپاہی وینکٹ گنلوار نے اپنے پاس موجود ریوالور سے ملزمین کی سمت میں فائرئنگ کردی ۔ اسلئے بائیک پرسوار تین افراد نے سونو سنگھ کوگاڑی سے نیچے پھینک دیااورفرار ہوگئے ۔ ایسی اطلاع ہے کہ بایک سوار ایک ملزم کے پاوں میںگولی لگی ہے۔ اس طرح پولس نے فلمی اسٹائل میں سونوسنگھ کو گرفتار کرلیا ۔اس واقعہ کی اطلاع ملتے ہی ایڈیشنل ایس پی نلیش مورے کے علاوہ دیگر افسران بھی جائے واردات پر پہنچ گئے ۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔