ناندیڑ :6 جون (ورق تازہ نیوز) آج ضلع کلکٹر ڈاکٹر ویپن ایتنکر نے شہریان سے خطاب کیا۔ کورونا کی دوسری لہر کی وجوہات بیان کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ دوسری لہر شادیوں اور آخری رسومات میں بے تحاشہ بھیڑ کی وجہ سے آئی تھی لہذا اس مرتبہ لاک ڈاؤن کھلنے کے باوجود شادیوں اور آخری رسومات میں کووڈ پروٹوکول پر سختی سے عمل کرنے کی ضرورت ہے ۔

پیر کے روز سے لاک ڈاؤن کی پابندیاں تو ختم ہوجائے گی لیکن شادیوں کیلئے صرف ۱۰۰ افراد کو ہی شرکت کی اجازت رہے گی۔

کیا کھلا رہے گا

پیر 7جون سے ضلع میں تمام قسم کی دُکانیں، کاروبار مالز، تھیٹرس، ریسٹورنٹ،عوامی مقامات، کھلے میدان،گارڈن، اسپورٹس میدان، خانگی دفاتر، ثقافتی ، تعمیراتی کام ،جم، سیلون ،بیوٹی پارلر، ای کامرس، عوامی حمل ونقل۔ شادی کی تقریب میں صرف100؍افرادجبکہ آخری رسومات کیلئے 50؍افراد کی شرکت کی پابندی عائد کی گئی ہے۔

مذہبی مقامات اسکول کالج کوچنگ کلاسیس بند

حکومت نے کوویڈ پابندی کو ختم کرنے کی پہلی سطح میں ضلع ناندیڑ کو شامل کیا ہے۔ اس وجہ سے ، ضلع میں منتخب خدمات ، اداروں اور سرگرمیوں کو محدود چھوٹ دینے کا فیصلہ ضلعی مجسٹریٹ ڈاکٹر نے لیا۔ وپین اتنکر نے لیا۔ انہوں نے سطح اول کے مطابق پابندیوں میں نرمی سے متعلق مزید احکامات دیئے ہیں۔

ضلع میں تمام سرکاری دفاتر اور مستثنیٰ نجی دفاتر 100٪ کے ساتھ کھلے رہیں گے۔ میدان مستقل بنیادوں پر جاری رہیں گے۔ مذہبی ، سماجی ، سیاسی اور ثقافتی / تفریحی پروگرام / اجتماعات کو مستقل بنیادوں پر جاری رکھنے کی اجازت ہے۔ ضلع میں تمام ریستوراں ، مالز ، سنیما ہال (ملٹی پلیکس اور سنگل اسکرینز سمیت) ، تھیٹر باقاعدگی سے کھلے جائیں گے۔ شادی کی تقریب ایک سو افراد تک محدود ہے۔ عوامی مقامات ، کھلے میدان ، چہل قدمی ، سائیکلنگ باقاعدگی سے جاری رہے گی۔ ضروری خدمات سے متعلق تمام دکانیں اور ادارے ، ضروری خدمات کی دکانوں کے علاوہ تمام دکانوں اور اداروں کے اوقات باقاعدگی سے جاری رہیں گے۔

مختلف میٹنگز ، انتخابات۔ مقامی خود حکومت سازی کے اداروں ، کوآپریٹو سوسائٹیوں کی عمومی میٹنگیں

ہمیشہ کی طرح ہو گا۔ ضلع میں تعمیرات باقاعدگی سے ہوسکتی ہیں۔ زراعت اور زرعی ضمنی خدمات ، ای کامرس – سامان اور خدمات باقاعدگی سے جاری رہیں گی۔ پبلک ٹرانسپورٹ بغیر کسی پابندی کے معمول کے مطابق جاری رہے گی۔ فریٹ (زیادہ سے زیادہ تین افراد ، ڈرائیور / مددگار / کلینر یا دیگر) مسافروں پر لاگو تمام قواعد کے ساتھ باقاعدگی سے جاری رہیں گے۔ نجی گاڑیاں / ٹیکسی / بسیں / لمبی دوری والی ٹرینیں باقاعدگی سے ضلع تک سفر کرتی رہیں گی۔ تاہم ، مسافروں کو پانچ درجے پر جانے یا سطح پانچ پر رکنے والے مسافروں کو ای پاس کی ضرورت ہوگی۔

مینوفیکچرنگ سیکٹر کے تحت برآمدی ذمہ داریوں کو پورا کرنے کے لئے درکار صنعت ، چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں کے ساتھ اکائیوں کا باقاعدگی سے کام جاری رہے گا۔ تعمیراتی علاقے میں

A] ضروری اجناس کی تیاری کی صنعتیں
بی] مسلسل اور جاری صنعت
ج] قومی سلامتی کے لئے درکار وسائل تیار کرنے والی صنعتیں
ڈی] ڈیٹا سینٹر ، کلاؤڈ سروسز ، انفارمیشن اینڈ ٹکنالوجی کا شعبہ ، وغیرہ اور دیگر تمام مینوفیکچرنگ سیکٹر جو ضروری اور پائیدار صنعتوں کے اس زمرے میں شامل نہیں ہیں ، سب مستقل بنیادوں پر جاری رہیں گے۔

جمنازیم ، ہیئر ڈریسنگ شاپس ، بیوٹی پارلر ، اسپاس ، فلاح و بہبود کے مراکز باقاعدگی سے کھلے رہیں گے۔ آخری رسومات کے لئے 50 افراد پر پابندیاں عائد کردی گئی ہیں۔