شوہر کی ایک کروڑ کی لاٹری کی رقم لے کر بیوی عاشق کیساتھ فرار

881

ایک شخص راتوں رات کروڑ پتی بن گیا۔ اس نے لاٹری میں ایک کروڑ روپے سے زیادہ جیتا تھا۔ لیکن اس نے یہ جیتی ہوئی رقم اپنی بیوی کے اکاؤنٹ میں منتقل کر دی۔ یہ اس کی زندگی کی سب سے بڑی غلطی ثابت ہوئی۔

کیونکہ اکاؤنٹ میں رقم آتے ہی بیوی اپنے عاشق کے ساتھ فرار ہوگئی۔ جس کے بعد اس شخص نے پولیس سے مدد کی درخواست کی۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ معاملہ تھائی لینڈ کے صوبہ اسان (Isan, Thailand) سے متعلق ہے۔

یہاں نومبر کے پہلے ہفتے میں 49 سالہ منیت نے 60 لاکھ بھات (تقریباً 1 کروڑ 36 لاکھ روپے) کی لاٹری جیتی۔ ٹیکس کٹوتی کے بعد 1 کروڑ 30 لاکھ روپے سے زیادہ اس کے ہاتھ میں آگئے۔ لیکن اس نے یہ رقم اپنی 45 سالہ بیوی انگکانارت کے بینک اکاؤنٹ میں منتقل کر دی۔

اتنی بڑی رقم ملنے کے بعد منیت اور اس کے اہل خانہ میں خوشی کا ماحول ہے۔ لیکن یہ خوشی اس وقت غم میں بدل گئی جب منیت کو معلوم ہوا کہ اس کی بیوی تمام انعامی رقم لے کر اپنے عاشق کے ساتھ بھاگ گئی ہے۔

جوڑے کی شادی کو 26 سال ہو چکے تھے۔ اس کے تین بچے بھی ہیں۔ ایسے میں منیت کو اندازہ نہیں تھا کہ انگکانارت ایسی حرکت کرے گی۔, اکاؤنٹ میں رقم منتقل کرنے سے پہلے اور بعد میں اس کا رویہ نارمل تھا۔ لیکن ایک دن وہ اچانک غائب ہو گیا۔ بعد میں جب حقیقت سامنے آئی تو منیت کے پیروں تلے سے زمین نکل گئی۔