شندے حکومت کو بڑا جھٹکا۔مہاراشٹر میں 365 مقامات پر بلدیہ انتخابات او بی سی ریزرویشن کے بغیر ہی ہوں گے۔سپریم کورٹ کا فیصلہ

1,710

نئی دہلی:28. جولائی( ورق تازہ نیوز)۔ سپریم کورٹ نے مہاراشٹر کے بلدیاتی انتخابات میں او بی سی ریزرویشن کے معاملے میں مہاراشٹر اسٹیٹ الیکشن کمیشن کو سخت پھٹکار لگائی ہے۔ 365 مقامات پر انتخابات کی تاریخ میں تبدیلی سے ناراض سپریم کورٹ نے واضح کیا کہ ان 365 جگہوں پر جہاں انتخابات کا نوٹیفکیشن پہلے جاری کیا گیا تھا وہاں بغیر ریزرویشن کے انتخابات ہوں گے۔

ان نشستوں کے لیے تازہ نوٹیفکیشن جاری نہیں کیا جا سکتا۔ عدالت نے خبردار کیا کہ اگر ریاستی الیکشن کمیشن نے ایسا کیا تو یہ توہین عدالت کے مترادف ہوگا۔ عدالت نے مشاہدہ کیا کہ پولنگ شیڈول کا پہلے ہی نوٹیفکیشن جاری کیا گیا تھا، اس کے بعد عدالت نے او بی سی ریزرویشن کی اجازت دی تھی۔ ان اداروں کے انتخابات او بی سی ریزرویشن کے بغیر ہونے چاہئیں۔

سپریم کورٹ نے ریاستی الیکشن کمیشن پر واضح کیا کہ اس کے حکم کی خلاف ورزی پر متعلقہ اہلکار توہین کے ذمہ دار ہوں گے۔ سپریم کورٹ نے مہاراشٹر میں بلدیاتی انتخابات کے انعقاد سے متعلق درخواست کی سماعت کی۔ دراصل، وکیل نے سپریم کورٹ کو بتایا تھا کہ ریاستی الیکشن کمیشن نے پروگرام کی تاریخوں میں تبدیلی کی ہے۔