شعیب جمائی پر لائیو ٹی وی شو کے دوران حملہ : ویڈیو وائرل

7,216

لائیو ٹی وی شو کے دوران شعیب جمائی پر حملہ، شریک پینلسٹ سبوہی خان نے بھاگنے پر مجبور ویڈیو وائرل ہو رہی ہے۔ اس کلپ میں، سبوہی خان جمائی پر جھپٹتے ہوئے اور ان پر غصہ پھینکتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ یہ واقعہ ‘اکھنڈ بھارت’ پر جمائی کا ویڈیو وائرل ہونے کے فوراً بعد ہوا ہے۔

شعیب جمائی، جو خود کو ایک اسلامسٹ اسکالر کہتا ہے اور پرائم ٹائم میں ٹی وی نیوز ڈیبیٹس میں باقاعدگی سے رہتا ہے، کو مبینہ طور پر لائیو ٹی وی پر خاتون شریک پینلسٹ سبوہی خان نے مارا پیٹا اور شو سے بھاگنے پر مجبور کیا۔ اس واقعے کا ایک ویڈیو کلپ اب سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر وائرل ہو رہا ہے۔

اس کلپ میں، سبوہی خان جمائی پر جھپٹتے ہوئے اور ان پر غصہ ہوتے ہوئے نظر آ رہی ہیں۔ یہ واقعہ ‘اکھنڈ بھارت’ پر جمائی کا ویڈیو وائرل ہونے کے فوراً بعد ہوا ہے۔

اس سے پہلے، یہ ویڈیو دیکھیں:

سیاق و سباق کے لیے، جمائی کی ایک ویڈیو حال ہی میں وائرل ہوئی تھی جس میں وہ اکھنڈ بھارت کی وکالت کرتے ہوئے نظر آئے تھے، جس کے بارے میں ان کا کہنا تھا کہ یہ ہندوستان، پاکستان اور بنگلہ دیش کے مسلمانوں کو متحد کرے گا۔

’’میں اللہ سے دعا کرتا ہوں کہ وہ دن جلد آئے جب ہندوستان اکھنڈ بھارت میں بدل جائے گا۔ جس دن بنگلہ دیش کے 25 کروڑ مسلمان، پاکستان کے 25 کروڑ مسلمان، اور ہندوستان کے 25 کروڑ مسلمان متحد ہوکر ہندوستان پر قبضہ کرلیں گے، اس دن ہندوستان کا ایک مسلم وزیراعظم ہوگا اور 250 سے زائد مسلمان پارلیمنٹ کے ممبر بنیں گے۔” وائرل ویڈیو میں کہتے سنا جا رہا ہے۔

امکان ظاہر کیا جا رہا ہے کہ جمائی اپنے وائرل ویڈیو کی وجہ سے لائیو ٹی وی پر حملے کی زد میں آئے۔ تاہم، دو پینلسٹ کے درمیان جھگڑے کی وجہ فوری طور پر معلوم نہیں ہو سکی