• 425
    Shares

ناندیڑ:(راست) جماعت اسلامی ہند کے مرکزی ذمہ دار محترم ڈاکٹر رضی الاسلام ندوی صاحب (سیکریٹری شعبہ تربیت ،جماعت اسلامی ہند ) ومحترم مح±یّ الدّین غازی صاحب (رکن ش±وریٰ وسیکریٹری وتصنیفی اکیڈمی جماعت اسلامی ہند ) کی ناندیڑآمد پر شعبہ اسلامی معاشرہ جماعت اسلامی ہند ناندیڑ کی جانب سے شہر ناندیڑ کے تمام ہی مکاتب فکر کے علماءاکرام کی اہم نشست بعنوان”ملکی منظر نامہ اور ملی اتحاد“ آفس جماعت اسلامی ہند۔ناندیڑ پر رکھی گی۔اس نشست میں ناندیڑ کے تمام ہی علماء اکرام نے شرکت کی

نشست میں مرکز سے آئے مہمانان اور مقامی علماء اکرام کے درمیان ملک کے بدلتے حالات اور امت مسلمہ کے سامنے ملکی مسائل کو لیکر کافی اہم گفتگوں رہی۔ دوران گفتگوں مفتی ایوب قاسمی صاحب نے بتلایا کہ ناندیڑ میں جب بھی جماعت اسلامی ہند ناندیڑ کی جانب سے علماء اکرام کو کسی بھی مسائل پر دعوت دی جاتی ہیں تو تمام ہی علمائ اکرام اس میں ضرور شریک ہوتے ہیں اس سے یہ بات سابت ہوتی ہیں کہ تمام ہی مکاتب فکر کے علماو کے درمیان آج اتحاد پایا جاتا ہے۔اور یہ نشست بھی اس بات کی مثال ہے۔

نشست میں اس بات پر بھی غور و خوص کیا گیا کہ آج کے تعلیمی نظام جو کہ دین سے پوری طرح خالی پایے جاتے ہیں جس کی وجہ سے نوجوان لڑکے و لڑکیوں میں دنیاوی ترجیحات بڑھ گی ہے اور وہ اسی کی محبت میں گرفتار ہوتے جارہے ہےں۔ اس کے علاوہ دیگر بہت سے مسائل اور حل پر سیر حاصل گفتگو رہی۔ نشست کا اختتام محترم ڈاکٹر رضی الاسلام ندوی صاحب کی دعا پر ہوا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔