شاہ رخ خان کی بہن گمنامی کی زندگی کیوں گزار رہی ہے؟ لائم لائٹ سے دور رہتی ہے

1,127

ممبئی: بالی ووڈ کے ‘کنگ’ یعنی شاہ رخ خان کے خاندان کے ہر فرد کو مداح جانتے ہیں۔ بیوی گوری خان، بیٹا آریان اور ابرام، بیٹی سہانا خان ہمیشہ کسی نہ کسی وجہ سے خبروں میں رہتے ہیں۔ لیکن شاہ رخ کے خاندان میں ایک ایسا شخص ہے جو ہمیشہ لائم لائٹ سے دور رہتا ہے۔ یہ شخص شاہ رخ کی بہن شہناز خان ہے۔ اس لیے اس کے بارے میں بہت کم لوگ جانتے ہیں۔

شاہ رخ خان کی بہن شہناز کا پورا نام شہناز لالہ رخ خان ہے۔ شہناز کی ایک ویڈیو ان دنوں سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے۔ اس میں شاہ رخ کے ساتھ ان کے بچپن کی تصاویر دیکھی جا سکتی ہیں۔ شہناز کو اکثر شاہ رخ اور گوری کی فیملی ایونٹس میں دیکھا جاتا رہا ہے۔ یہی نہیں آریان خان جیل سے باہر نکلے تو منت کے بنگلے پر ان سے ملنے گئیں۔

شہناز کو کئی سالوں سے ڈپریشن کا سامنا تھا۔ والد کی وفات کے بعد اسے بہت بڑا صدمہ پہنچا۔ اس کا اظہار شاہ رخ نے خود ایک انٹرویو میں کیا۔

شاہ رخ نے اپنے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ ان کی بہن شہناز بہت پڑھی لکھی ہیں۔ لیکن ایک واقعے نے اس کی ذہنی صحت کو بہت متاثر کیا۔ "وہ اپنے والد کی موت کے غم سے کبھی سنبھل نہیں پائی۔ وہ اس کی لاش کو دیکھتی رہی۔ وہ نہ رو رہی تھی اور نہ ہی بول رہی تھی”۔

’’دل والے دلہنیا لے جائیں گے، شہناز شوٹنگ کے دوران بہت بیمار ہوگئیں۔ اس وقت اسے ہسپتال میں داخل کرنا پڑا۔ ڈاکٹروں نے یہ بھی کہا کہ اس کے زندہ رہنے کے امکانات بہت کم ہیں۔ میں اسے سوئٹزرلینڈ لے گیا اور وہاں اس کا علاج کیا۔ ایک طرف میری بہن کا علاج چل رہا ہے اور دوسری طرف میری فلم کی شوٹنگ چل رہی تھی۔‘‘