شارخ خان نے عمرہ ادا کیا : ویڈیو دیکھیں

8,706

سعودی عرب میں ڈنکی کی شوٹنگ مکمل کرنے کے بعد، شاہ رخ خان نے مقدس شہر مکہ کا دورہ کیا اور عمرہ ادا کیا، سپر اسٹار کی ان کے مکہ کے دورے کی تصاویر ایک مداح کے اکاؤنٹ سے آن لائن شیئر کی گئیں۔ کلکس میں ایس آر کے کو مقدس مقام پر لوگوں سے گھرا ہوا دیکھا گیا۔ یہاں تصاویر چیک کریں

یہ اس کے ایک دن بعد ہوا جب شاہ رخ خان نے ٹویٹر پر ایک ویڈیو ڈراپ کیا اور اعلان کیا کہ انہوں نے اپنی آنے والی فلم ڈنکی کی سعودی عرب میں شوٹنگ کا شیڈول سمیٹ لیا ہے۔ ویڈیو میں، اداکار نے فلم کی پوری

کاسٹ اور عملے کا شکریہ بھی ادا کیا اور شیئر کیا کہ یہ ملک میں ‘خوبصورت’ شوٹنگ تھی۔ انہوں نے سعودی عرب کی وزارت ثقافت و فلم کا بھی شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے انہیں ’شاندار مقامات‘ پر شوٹنگ کی اجازت دی۔

بالی وڈ اداکار شاہ رخ خان کی احرام پہنے ویڈیوز اور تصاویر وائرل ہورہی ہیں اور مداحوں کیجانب سے انہیں عمرے کی مبارکباد دی جارہی ہے۔

ویڈیو اور تصاویر میں شاہ رخ خان کو احرام پہنے دیکھا جاسکتا ہے جو مسلمان عمرے اور حج کی ادائیگی کے دوران پہنتے ہیں۔ اس کےعلاوہ شاہ رخ خان نے کووڈ ماسک بھی لگایا ہوا ہے۔البتہ اس حوالے سے خود شاہ رخ خان کی جان سے کوئی بیان جاری نہیں کیا گیا۔

گزشتہ دنوں انہوں نے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو پوسٹ کی تھی جس میں انہوں نے کہا تھا کہ انہوں نے اپنی آنے والی فلم ’ڈنکی‘ کی سعودی عرب میں ہونے والی شوٹنگ مکمل کرلی ہے اور وہ اس حوالے سے سعودی وزارت ثقافت کی بہترین میزبانی کے مشکور ہیں۔یہ فلم 2023 میں ریلیز ہونی ہے جبکہ شاہ رخ کے ساتھ تاپسی پنو بھی اس فلم کا حصہ ہیں۔