شادی کے 5 ماہ بعد شوہر نے بیوی کو عاشق کے حوالے کر دیا، پنچایت میں انوکھا فیصلہ

1,381

رام پور۔(ایجنسیز) اتر پردیش کے رام پور میں جمعہ کو پنچایت میں ایک انوکھا فیصلہ لیا گیا جو علاقے میں موضوع بحث بن گیا۔ ایک نوجوان نے اپنی بیوی کو اس کے عاشق کے حوالے کر دیا۔ بیوی نے شادی کے بعد بھی عاشق سے ملنا نہیں چھوڑا۔ اس پر نوجوان نے اسے شادی کے بندھن سے آزاد کرایا اور اسے عاشق کے ساتھ بھیج دیا۔

عورت بھی طے شدہ گھر چھوڑ کر عاشق کے ساتھ چلی گئی۔دراصل سہ رخی محبت کی یہ کہانی عظیم نگر تھانہ علاقہ کی ہے۔ یہاں کی ایک نوجوان عورت اپنے عاشق سے شادی پر بضد تھی۔ رشتہ دار نے دوسری جگہ شادی کر لی، پھر بھی اس نے عاشق کو نہیں چھوڑا۔ چپکے چپکے عاشق سے ملتے رہے۔ پریشان شوہر نے جمعہ کو پنچایت میں بیوی کا ہاتھ عاشق کے حوالے کر دیا۔

لڑکی کا نکاح پانچ ماہ قبل پڑوسی نوجوان سے ہوئی تھی۔ شادی سے پہلے لڑکی کا ایک اور نوجوان کے ساتھ معاشقہ چل رہا تھا۔ لڑکی اپنے عاشق سے شادی کرنا چاہتی تھی لیکن رشتہ دار تیار نہیں تھے۔ اس نے لڑکی کی مرضی کے خلاف اس کا رشتہ دوسری جگہ منتقل کر دیا۔بعد ازاں اس سے شادی کرنے کے بعد وہ اپنے سسرال سے چلی گئی۔ لڑکی شادی کے بعد بھی اپنے عاشق کو نہ بھول سکی اور اس نے اپنے عاشق سے ملنا بند نہیں کیا۔ موقع پا کر دونوں چپکے چپکے ملتے رہے۔ شوہر کو اس کا احساس ہوا۔ اس نے اپنی بیوی کو بہت سمجھایا لیکن اس نے ایک نہ سنی۔

عاشق سے ملنا جاری رکھا۔ پانچ روز قبل لڑکی اس سے ملنے اپنے عاشق کے گھر پہنچی۔ گھر میں عاشق کے سوا کوئی نہ تھا۔ اطلاع ملنے پر شوہر گاؤں کے لوگوں کے ساتھ وہاں پہنچ گیا۔ دونوں کو پکڑ لیا۔

اس پر کافی ہنگامہ ہوا۔ اس کے بعد گاؤں کے لوگوں نے معاملے کو سلجھانے کی کوششیں شروع کر دیں۔اس کے لیے کئی بار پنچایتیں ہوئیں۔ جمعہ کو ہونے والی پنچایت میں سب نے لڑکی کو دوبارہ سمجھانے کی کوشش کی لیکن لڑکی اپنے عاشق کے ساتھ جانے پر بضد رہی۔

بالآخر شوہر نے اس کے اصرار کے سامنے ہار مان لی اور بیوی کو اس کے عاشق کے حوالے کر دیا۔اس معاملے میں اسٹیشن انچارج راہل گنگوار نے بتایا کہ تھانے میں اس سلسلے میں تحریری اطلاع نہیں آئی ہے۔ واقعہ کی اطلاع ملی۔ دونوں فریقین ایک معاہدے پر پہنچ گئے۔ تھانے میں کوئی شکایت کرنے نہیں آیا۔