نینیتال، 16 نومبر (یو این آئی) اودھم سنگھ نگر پولیس نے اتراکھنڈ میں ایک آن لائن سیکس ریکیٹ کا پردہ فاش کرتے ہوئے چار لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ ملزمان نینی تال اور اودھم سنگھ نگر میں گوگل اسکاٹ سروس کے نام پر کول گرل ریکیٹ چلا رہے تھے۔
جدیدیت کے دور میں سیکس ریکٹ کا کاروبار بھی ہائی ٹیک ہو گیا ہے۔ کاروباری لوگ اب گوگل پر ویب سائٹ کے ذریعے سیکس ریکٹ چلانے میں مصروف ہیں۔

اودھم سنگھ نگر کے پولیس سپرنٹنڈنٹ دلیپ سنگھ کنور نے منگل کو اس معاملے کا انکشاف کیا۔ انہوں نے کہا کہ نینی تال اور اودھم سنگھ نگر علاقہ میں کافی عرصے سے آن لائن سیکس ریکیٹ کی شکایتیں موصول ہورہی تھیں۔ ملزمان اسکاٹ سروس کے نام پر گوگل کے ذریعے یہ کاروبار کر رہے تھے۔ سودے کا فیصلہ ویب سائٹ پر دیے گئے نمبروں سے کیا گیا۔آن لائن صارفین سے پیسے بھی ادا کیے گئے۔ شکایت ملنے کے بعد پولیس نے ملزم کی گرفتاری شروع کر دی۔

ایس ایس پی کنور کی ہدایات پر اسپیشل آپریشنز گروپ (ایس او جی) اور اینٹی ہیومن ٹریفکنگ یونٹ (اے ایچ ٹی یو) کی ایک ٹیم تشکیل دی گئی۔ اس کے بعد ٹیم نے کل رات دنیش پور کے جے نگر میں ایک مکان پر چھاپہ مار کر دلیپ ادھیکاری ساکنہ رادھاکانت پور، دنیش پور، بلرام منڈل ساکنہ جیل کیمپ نمبر-4 شکتی فارم، ستار گنج، پونم سکسینہ ساکن رویندر نگر، دھوبی گھاٹ، ٹرانزٹ کیمپ، ریتا سرکار ساکن بڈا کھیڑا، رودر پور کو موقع سے گرفتار کیا گیا۔

سیکس ریکیٹ کا اہم سرغنہ سورج وشواس، لکھی پور، دنیش پور کا رہنے والا ہے، پولس کو چکمہ دے کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔ موقع سے ایک نابالغ لڑکی کو بھی گرفتار کیا گیا ہے۔ الزام ہے کہ اس کے ساتھ بھی جسم فروشی کی جاتی تھی۔ بلرام منڈل نے پولیس کی پوچھ گچھ میں بتایا کہ وہ ویب سائٹ پر دیے گئے نمبروں سے صارفین کے ساتھ سودے طے کرتا تھا۔ اس کے ساتھ ساتھ آن لائن ذرائع سے اکاؤنٹ میں پیسے منگواتے تھے اور آدھے آدھے میں سودا طے ہوتا تھا۔ریکٹ کی منصوبہ بندی اتنی اچھی طرح سے کی گئی تھی کہ اس کے لیے ملزم نے دلیپ شکاری نامی شخص کو تنخواہ پر مقرر کیا تھا اور وہی آن لائن ریکیٹ کو چلاتا تھا۔
پولیس کو بلرام منڈل کے کھاتے میں بڑی رقم کی آمدنی اور خرچ کے حقائق ملے ہیں۔ پولیس سیکس ریکیٹ سے وابستہ دیگر لوگوں کی تلاش میں ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔