Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

سوامی رامانند تیرتھ مراٹھواڑہ یونیورسٹی ناندیڑ میں’کورونا لیبارٹری’ قائم : دو گھنٹے میں 384 نمونے جانچ کرنے کی سہولت

IMG_20190630_195052.JPG

ناندیڑ: 7 اپریل (ورق تازہ نیوز) سوامی رامانند تیرتھ ‘کورونا انفیکشن ڈیٹیکشن لیبارٹری’ کا انتظام مراٹھواڑہ یونیورسٹی میں ایک انکیوبیشن سینٹر میں کیا گیا ہے۔ آنے والے دو تین دن میں ، سینٹرل میڈیکل ریسرچ کونسل آف انڈیا (آئی سی ایم آر) سے مطلوبہ منظوری حاصل ہوجائے گی۔ اس کے بعد ، کورونا وائرس کیلئے ہونے والے سواب ٹیسٹ یہاں شروع کیا جائے گا۔ لیبارٹری میں ایک وقت میں دو گھنٹے میں 384 نمونوں کی جانچ کرنے کی سہولت ہوگی۔ مہاراشٹرا میں اس طرح کی لیبارٹری بنانے والی سوامی رامانند تیرتھ مراٹھواڑہ یونیورسٹی سب سے پہلی یونیورسٹی ہوگی.

ٹیسٹنگ مشین سینٹریفیوج

کرونا انفیکشن ڈیٹیکشن لیبارٹری قائم کی گئی ہے جو وزیر تعمیرات عامہ اور سرپرست وزیر ریاست ، مسٹر اشوک راؤ چوہان ، یونیورسٹی کے وائس چانسلر ، ڈاکٹر ادھوو بھوسلے ، اور کلکٹر ، ڈاکٹر وپن اتنکر کا تعاون میں شامل ہیں۔ (ورق تازہ نیوز)

مہاراشٹر میں پہلی یونیورسٹی بننے کا اعزاز

واضح رہے کہ اس سے قبل یونیورسٹی کے انکیوبیشن سنٹر کے لئے روس سے 5 کروڑ روپے کی مالی امداد ملی تھی۔ جس سے ایسے جدید آلات کی دستیابی عمل میں آئی۔ اس کے علاوہ ، مہاراشٹرا حکومت نے 52 لاکھ روپئے کی منظوری بھی دی ہے۔ لیبارٹری میں ریئل ٹائم پی سی آر کے جدید آلات موجود ہیں. یہ ایک وقت میں دو گھنٹے میں 384 کورونا انفیکشن سواب Swab کے نمونوں کی جانچ کرسکتے ہیں.

انکیوبیشن سینٹر کوآرڈینیٹر ڈاکٹر جی جی زورے کی رہنمائی میں لیبارٹری کے نمونوں کی جانچ کی جائے گی۔ یونیورسٹی کے بائیوٹیکنالوجی کمپلیکس میں اضافی آلات استعمال ہوں گے۔ اس کے لئے درکار ہنرمند اور تجربہ کار افرادی قوت انکیوبیشن سینٹر میں کام کرنے والے ‘اسٹارٹ اپ’ افراد میں سے منتخب کی جائے گی۔ اس کے علاوہ تربیت یافتہ افرادی قوت بھی بھرتی کی جائے گی۔

چونکہ کوروناایک متعدی بیماری ہے ، اس لئے ایک مکمل حفاظتی اقدامات کئے جائیں گے تاکہ کوئی بھی اس لیبارٹری کے 100 میٹر احاطہ میں داخل نہ ہوسکے . یہاں صرف تربیت یافتہ عملے کو مکمل طور پر محفوظ لباس تک رسائی دی جائے گی۔ اس لیبارٹری سے مراٹھواڑہ ضلع اور آس پاس کے اضلاع کو فائدہ ہوگا۔ جتنی جلدی ممکن ہو ایک کورونری مشتبہ شخص کے گلے میں سیال جھاڑو کی جانچ کی جائے گی۔ اور کورونری سے متاثرہ مریضوں کا فوری علاج کیا جاسکتا ہے۔(ورق تازہ نیوز)

ٹیسٹنگ مشین الٹرا لو ٹیمپریچر فریزر انکیوبیٹر

اس لیبارٹری کے قیام کے لئے یونیورسٹی کے وائس چانسلر ، ڈاکٹر ادھوو بھوسلے کی ہدایت پر ، انوویشن ، ریسرچ اینڈ اسسٹنس بورڈ کے ڈائریکٹر ، ڈاکٹر راجارام مانے ، روزا ہربومڈیسکین سنٹر کے کوآرڈینیٹر ، ڈاکٹر سیرگاؤ شنڈے ، رجسٹرار ڈاکٹر۔ ہیں۔ ڈاکٹر منموہن بجاج کی خصوصی رہنمائی اور معاونت ، سندیپ کلے اس لیبارٹری کے قیام کے لئے کام کر رہے ہیں۔ ایگزیکٹو انجینئر ارون پاٹل ، ڈپٹی کمشنر ارون دھکڈے اور ان کے تمام ساتھی لیبارٹری کے قیام کے لئے سخت محنت کر رہے ہیں۔(ورق تازہ نیوز)

فریم ورک: اعلی اور تکنیکی وزیر تعلیم نے یونیورسٹی کی تعریف کی: – یکم اپریل ، ریاست کے اعلی اور تکنیکی وزیر تعلیم۔ اودے سامنت نے ویڈیو کانفرنس کے ذریعے مہاراشٹر کی تمام یونیورسٹیوں کے وائس چانسلرز کی ویڈیو کانفرنس میٹنگ کی تھی۔ اس سلسلے میں ، سوامی رامانند ترتھا مراٹھواڑہ یونیورسٹی اور وائس چانسلر ڈاکٹر ادھاو بھوسلے نے کورونا لیبارٹری کے قیام کو سراہا۔ اور دیگر یونیورسٹیوں کو بھی اس ضمن میں پہل کرنے کی اپیل کی.(ورق تازہ نیوز)