سمردھی ہائی وے سے جوڑے جانے والاجالنہ-ناندیڑ ایکسپریس وے،تین اضلاع کے’ 8 تعلقوں کے 87 گاؤں سے گزرے گا۔ تفصیلات دیکھیں…

2,554

ناندیڑ:27. ستمبر ۔( ورق تازہ نیوز)مہاراشٹر اسٹیٹ روڈ ڈیولپمنٹ کارپوریشن (MSRDC) نے ناگپور سے شرڈی تک 701 کلومیٹر سمردھی ہائی وے پروجیکٹ کا پہلا مرحلہ مکمل کر لیا ہے تاکہ ممبئی سے ناگپور تک کے 16 گھنٹے کے سفر کو صرف 8 گھنٹے تک کم کیا جا سکے۔

سمردھی ہائی وے ایک میگا پروجیکٹ ہے جو مہاراشٹر کے دارالحکومت ممبئی اور اس کے ذیلی دارالحکومت ناگپور کو جوڑتا ہے۔لیکن اب اس ہائی وے کو جالنہ سے ناندیڑ تک جوڑنے کا بڑا فیصلہ لیا گیا ہے۔ ایم ایس آر ڈی سی نے اس کے لیے کام شروع کر دیا ہے۔ اگر یہ پروجیکٹ مکمل ہوجاتا ہے تو ایک طرف ممبئی سے ناگپور، ممبئی سے ناندیڑ اور دوسری طرف جالنا سے ناندیڑ کا سفر آسان اور تیز رفتار ہوجائے گا۔

اس لیے یہ پروجیکٹ مراٹھواڑہ کے لیے ایک بڑا ریلیف پروجیکٹ ثابت ہونے والا ہے۔اس کے علاوہ یہ 179 کلومیٹر جالنا-ناندیڑ سمردھی ہائی وے جالنا کے پنشیندرا شیوارا سے منسلک ہو گا اور یہ ایکسپریس وے 3 اضلاع کے 8 تعلقہ جات یعنی جالنہ، پربھنی، ناندیڑ سے گزرے گی۔ یہ شاہراہ حیدرآباد سے مزید مربوط ہوگی۔

دونوں طرف ساڑھے تین میٹر کی سروس روڈ ہوگی۔ اس لیے ہائی وے کی تعمیر کے بعد مقامی لوگوں کو درپیش سروس روڈ کا مسئلہ ہمیشہ کے لیے دور ہو جائے گا۔ دریں اثناء اس شاہراہ سے متعلق ماحول کی وجہ سے امکان ہے کہ آئندہ معاملے پر عوامی سماعت مکمل ہونے سے کام میں تیزی آئے گی۔
اس مقصد کے لیے تقریباً 2000 ہیکٹر اراضی حاصل کی جائے گی۔ اس کے علاوہ اس پورے پراجیکٹ کی لاگت تقریباً 14 ہزار 500کروڑ روپے متوقع ہے۔ یہ شاہراہ ضلع کے جالنا، پرتور، منتھا تعلقہ کے 29 گاؤں سے گزرے گی اور اس کی لمبائی جالنا ضلع میں 66.46 کلومیٹر ہے۔

93 کلومیٹر کی پٹی پربھنی سے، 66.46 کلومیٹر کی پٹی جالنہ ضلع سے اور 19.82 کلومیٹر کی پٹی ناندیڑ ضلع سے گزرے گی۔ مجوزہ راستہ پرانی شاہراہ سے صرف 5 سے 10 کلومیٹر کا ہوگا۔
جالنا تعلقہ میں زیادہ سے زیادہ لمبائی 33 کلومیٹر ہے۔ اس کے لیے تینوں تعلقوں سے تقریباً 450 ہیکٹر اراضی حاصل کی جائے گی۔ اس مقصد کے لیے اسٹیٹ روڈ ڈیولپمنٹ کارپوریشن کی جانب سے زمین کا مشترکہ سروے مکمل کیا گیا ہے۔