سلمان خان پر سابقہ گرل فرینڈ نے لگائے سنگین الزامات

1,505

بالی ووڈ فلموں میں کام کرنے والی اداکارہ سومی علی ایک بار پھر سرخیوں میں آگئی ہیں۔ سومی علی نے ایک بار پھر بالی ووڈ کے دبنگ ہیرو سلمان خان کو نشانہ بنایا ہے۔

سومی نے سلمان کے ساتھ ایک تھرو بیک تصویر شیئر کی اور ان پر حملہ کرنے کا الزام لگایا۔ لیکن پھر سومی نے یہ پوسٹ کیوں ڈیلیٹ کی؟ آئیے جانتے ہیں۔

سومی علی نے سلمان پر الزام لگایا کہ اداکارہ ہونے کے علاوہ سومی علی سلمان خان کی سابق گرل فرینڈ بھی رہ چکی ہیں۔ دونوں کا رشتہ زیادہ دیر تک نہ چل سکا لیکن آج بھی دونوں کے افیئر کے چرچے ہیں۔ سومی اورسلمان خان کے رشتے میں کافی فاصلے آچکے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ سومی اکثر اپنی پوسٹس میں سلمان خان پر حملہ کرتی نظر آتی ہیں۔ اس بار بھی سومی علی نے اپنی نئی پوسٹ میں دبنگ خان پر کئی الزامات لگائے ہیں۔

سومی نے سلمان خان کے ساتھ ایک تھرو بیک تصویر شیئر کی، جس میں سلمان انہیں گلاب کا پھول دیتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ سومی نے پوسٹ کے ساتھ کیپشن میں لکھا – بہت کچھ ہونے والا ہے۔ بھارت میں میرے شو پر پابندی لگا دی گئی اور پھر مجھ پر مقدمہ چلانے کی دھمکی دی۔ تم بزدل ہو یہاں میری حفاظت کے لیےمیرے لیے 50 وکلاء کھڑے ہیں جو مجھے سگریٹ سے جلانے اور جسمانی زیادتیوں سے بچائیں گے جو تم برسوں سے میرے ساتھ کیا ہے ۔