کیا سعودی عرب کے فٹبال کھلاڑیوں کو سچ میں رولز رائس ملے گی؟ جانئے قومی اور بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کی سچائی

360

ٹائمز ناؤ نوبھارت نے اس خبر کی اپنی رپورٹ کا ایک کلپ ٹویٹ کیا۔ ( آرکائیو )

زی ایم پی-چھتیس گڑھ نے سعودی عرب کی ٹیم کی ایک تصویر بھی ٹویٹ کی جس کے عنوان کے ساتھ لکھا ہے "فیفا ورلڈ کپ: ساؤدی عرب کے تمام کوالفان راؤلس رائس کی کار، ارجنٹینا پر جیت کے لیے توہفا…” (ترجمہ: سعودی عرب کے تمام کھلاڑی رولز رائس کاریں ملیں گی، ارجنٹائن کے خلاف فتح پر تحفہ دیا جائے گا)۔ ( آرکائیو )

بین الاقوامی خبر رساں اداروں کے درمیان، ڈیلی میل نے ایک رپورٹ میں دعویٰ کیا ہے کہ ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان آل سعود اپنی قوم کے ہر نئے ہیروز کو رولس رائس کے ساتھ پیش کریں گے جب وہ لیونل میسی کی ٹیم کو 2-1 سے شکست دینے کے لیے 0-1 سے پیچھے رہ گئے تھے۔ یہاں ان کی رپورٹ کا آرکائیو ہے۔

ڈیلی میل کی رپورٹ میں اسی معاملے پر ملائی میل کی ایک رپورٹ کا حوالہ دیا گیا ہے۔ رپورٹ کی سرخی ہے ‘سعودی عرب کی رائلٹی نے ورلڈ کپ گروپ میچ میں جیتنے پر فٹ بال کھلاڑیوں کو رولز رائس دی’۔ یہاں رپورٹ کا ایک محفوظ شدہ دستاویزات ہے۔

بلیچر رپورٹ نے ایک ٹویٹ میں کہا، ‘سعودی عرب کے کھلاڑیوں کو ارجنٹائن کے خلاف تاریخی جیت کے بعد انعام دیا جا رہا ہے’۔ ( آرکائیو )

ڈیلی مرر نے بھی اس بارے میں ایک مضمون میں اس سرخی کے ساتھ خبر دی، ‘ارجنٹینا کی جیت کے بعد سعودی عرب کے ورلڈ کپ کے ہیروز کو رولز رائس انعام دیا جائے گا’۔

فیکٹ چیک

ایک الیکٹرانک اخبار Sabq کے صحافی صارف @ kalafaldossry نے پریس کانفرنس کا ایک کلپ ٹویٹ کیا جس میں اینڈریو ڈیلان نامی انگریز صحافی نے سعودی عرب کے کھلاڑی صالح الشہری سے پوچھا کہ کیا یہ سچ ہے کہ ٹیم کے ہر کھلاڑی کو رولز تحفے میں دیے جا رہے ہیں؟ رائس فینٹم کار۔ جواب میں صالح الشہری نے اس دعوے کی تردید کی اور کہا کہ "یہ سچ نہیں ہے”۔ وہ یہ بھی کہتے ہیں، "ہم یہاں اپنے ملک کی خدمت کرنے اور بہترین کام کرنے کے لیے آئے ہیں۔ تو یہ ہماری سب سے بڑی کامیابی ہے۔” ( آرکائیو )

مزید برآں، ٹیم سعودی عرب کے مینیجر ہیرو رینارڈ کے ایک بیان کے مطابق، سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی جانب سے کھلاڑیوں سے رولز رائس فینٹم کا وعدہ کرنے کی خبریں غلط تھیں۔ "ہمارے پاس ایک بہت سنجیدہ فیڈریشن ہے۔ ہمارے پاس کھیل کی بہت سنجیدہ وزارت ہے۔ اس وقت کچھ حاصل کرنے کا وقت نہیں ہے۔ ہم نے صرف ایک کھیل جیتا ہے۔ ہمیں ابھی بھی بہت اہم کھیل حاصل کرنے ہیں، اور ہم کچھ اور امید کر رہے ہیں۔ اس تبصرے میں کوئی صداقت نہیں ہے۔ ہم نے اس وقت صرف ایک کھیل کھیلا ہے،‘‘

بشکریہ الٹ نیوز