سعودی عرب کے نیوم سٹی میں اڑنے والی ٹیکسیاں دستیاب ہوں گی: نظمی النصر

359

سعودیہ کے نئے زیر تعمیر شہر نیوم کے منصوبے کے سربراہ نظمی النصر نے اس امر کی تصدیق کی ہے کہ نیوم سٹی میں اڑنے والی ٹیکسیاں دستیاب ہوں گی۔ وہ اس سلسلے میں پہلے ماحول دوست ہوا بازی نظام کی تشکیل پر کام کر رہے ہیں۔

ان کی طرف سے یہ بات سعودی گرین انیشیٹو کے سلسلے میں شرم الشیخ میں تبادلہ خیال کے دوران سامنے آئی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وہ پہلے ہی نیوم میں 15 ہیلی کاپٹر استعمال میں لا چکے ہیں۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ نیوم سٹی کے لیے پانی کے بار بار صفائی کے استعمال کیے جانے اور اس سلسلے میں تجارتی و صنعتی سطحوں پر اس پانی کی کھپت کا بھی جائزہ لیا جا رہا ہے۔

نظمی النصر کے مطابق یہ نیوم سٹی ہی ہے جس میں پہلا مرکز قائم کیا گیا ہے جو صاف توانائی اور گرین ہائیڈروجن کی تیاری میں مدد دے گا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا’ یہ ادارہ تحقیق و ایجاد پر اس لیے بھی فوکس کرے گا تاکہ قدرتی وسائل بھی محفوظ رہین اور ماحولیات کا بھی تحفظ کیا جائے۔

نظمی النصر نے کہا اس پر کام ہو گا کہ نیوم میں قائم ہونے والے لائن سٹی کی 100 ملین کی آباد نیوم کے صرف پانچ فیصد حصے میں رہ رہی ہو۔ لائن سٹی کی آبادی امریکی شہر نیو یارک کی آبادی کے قریب ہونےکا امکان ہے۔