سعودی حکومت کا بڑا اعلان : حج 2023 میں حجاج کرام کی تعداد وہی ہوگی جو کورونا وبا سے پہلے تھی : دیکھئے اور کیا پابندیاں ختم ہوگی

784

عزت مآب وزیر حج و عمرہ، ڈاکٹر توفیق الربیعہ، "# حج_ایکسپو 2023” کے افتتاح کے موقع پر خوشخبری سناتے ہوئے کہاکہ "1444 ہجری کے سیزن میں حجاج کرام کی تعداد وہی ہو جائے گی جو کورونا وبا سے پہلے تھی، عمر کی شرائط کے بغیر۔”

سعودی عرب کے وزیر حج و عمرہ توفیق الربیعہ جدہ میں ہونے والی حج ایکسپو 2023 سے خطاب کر رہے ہیں۔ (@ReasahAlharmain)

ریاض: سعودی عرب کے وزیر حج و عمرہ نے پیر کو کہا کہ اس سال عازمین حج کی تعداد وبائی امراض سے پہلے کی سطح پر واپس آجائے گی۔جدہ میں ہونے والی حج ایکسپو 2023 سے خطاب کرتے ہوئے توفیق الربیعہ نے کہا کہ اس سال حج کے دوران عمر کی کوئی پابندی نہیں ہوگی۔2019 میں تقریباً 25 لاکھ لوگوں نے حج میں حصہ لیا۔ اگلے دو سالوں کے لیے، وبائی امراض کے دوران COVID-19 کے پھیلاؤ کو محدود کرنے کے لیے تعداد میں بڑی حد تک کمی کی گئی۔

ہندوستان نے حج 2023 پر سعودی حکومت کے ساتھ دو طرفہ معاہدے پر دستخط کئے۔ اس سال 175000 سے زائد عازمین حج کریں گے۔

سری نگر: ایک اہم پیشرفت میں، حکومت ہند (GoI) نے آج حج 2023 کے لیے سعودی عرب کی مملکت کے ساتھ ایک دو طرفہ معاہدے پر دستخط کیے جس کے بعد اعلان کیا گیا کہ اس سال 175000 سے زیادہ ہندوستانی عازمین حج کا سالانہ سفر کریں گے۔

"جی ہاں، GoI نے حج 2023 کے لیے سعودی عرب کی مملکت کے ساتھ ایک دو طرفہ معاہدے پر دستخط کیے ہیں۔ اس سال ہندوستان سے 175025 عازمین حج ادا کریں گے،” حج کمیٹی آف انڈیا (HCoI) کے رکن ایر اعجاز حسین نے کہا۔

انہوں نے کہا کہ یہ پہلی بار ہو گا کہ ہندوستان سے تقریباً دو لاکھ عازمین حج 2023 کا مقدس سفر کریں گے۔ ایراعجاز نے یہ بھی بتایا کہ حج 2023 کے فارم بہت جلد دستیاب ہوں گے۔

HCoI نے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کئی میٹنگیں کی ہیں کہ عازمین حج کو اس سال پچھلے سفر کے مقابلے بہتر سہولیات ملیں اور مزید پشتے لگائے جائیں۔ HCoI نے کہا ہے کہ اس سال عازمین حج کے لیے پچھلے سالوں کے مقابلے ہموار ہوں گے۔ ایراعجاز نے کہا کہ اس سال، HCoI نے تمام خامیوں کو دور کرنے اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اقدامات کیے ہیں کہ ہندوستان کے تمام عازمین حج پہلے کی نسبت بہت آسانی سے ادا کریں۔ انہوں نے کہا کہ اس سال خواتین بھی بغیر محرم کے حج کر سکتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہر حاجی کو زم زم کا پانی بغیر کسی پریشانی کے ملے گا۔ ای آر اعجاز نے کہا کہ آن لائن حج فارم بہت جلد دستیاب ہوں گے اور منتخب عازمین کی فہرست کم سے کم وقت میں دستیاب کر دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ عازمین کو سامان پیک کرنے کے لیے کافی وقت ملے گا اور متعلقہ حج ہاؤسز پر بھی انہیں دوستانہ طریقے سے سہولت فراہم کی جائے گی۔ عازمین حج کی تربیت کا شیڈول پیشگی دستیاب کر دیا جائے گا۔

ایراعجاز نے کہا کہ عازمین حج کے لیے ادائیگی کا طریقہ بھی دستیاب کرایا جائے گا اور ہر حاجی کو ادائیگی کے بارے میں پیشگی معلومات حاصل ہوں گی۔ انہوں نے کہا کہ HCoI اس سال حج کو سستا کرنے کو یقینی بنانے کے لیے سخت محنت کر رہا ہے۔(GNS)

ہندوستان نے حج 2023 پر سعودی حکومت کے ساتھ دو طرفہ معاہدے پر دستخط کئے۔ اس سال 1,75000 سے زیادہ عازمین حج کریں گے قارئین کے نمائندے نے 9 جنوری 2023 کو شام 6:16 بجے

ریڈر کے نمائندے کی تمام پوسٹس دیکھیں →