سعودیہ میں کفیل کی بیٹی سے زیادتی کی کوشش اور قاتلانہ حملے پر ڈرائیور گرفتار

مکہ: سعودی عرب میں ایک پاکستانی ڈرائیور نے جنسی زیادتی کا نشانہ بنانے کی کوشش میں ناکامی پر کفیل کی بیٹی کو تیز دھار چھری کے وار کرکے شدید زخمی کردیا جسے پولیس نے حراست میں لے لیا .

سعودی میڈیا کے مطابق صوبہ مکہ میں فجر کے بعد ایک پولی کلینک کے باہر لہولہان لڑکی زخمی حالت ملی جسے فوری طبی امداد دے کر بچالیا گیا، لڑکی نے پولیس کو بتایا کہ وہ گاڑی میں الشرائع محلہ میں واقع گھر ارہی تھی کہ ڈرائیور نے راستہ بدل لیا اور گاڑی کو ویران علاقے میں لے گیا جہاں جنسی طور پر ہراساں کرنے کی کوشش کی .

لڑکی نے مزید بتایا کہ ڈرائیور نے زبردستی کرنے کی کوشش کی اور میری جانب سے مزاحمت کا سامنا ہونے پر چھری کے وار کیے جس سے میں لہولہان ہوگئی، ڈرائیور مجھے مردہ سمجھ کر کلینک کے باہر پھینک کر فرار ہوگیا. پولیس نے بیان قلم بند کرنے کے فوری بعد چھاپہ مار کارروائی میں ڈرائیور کو نشے کی حالت میں گرفتار کرلیا، ڈرائیور کا تعلق پاکستان سے ہے. (بہ شکریہ قدرت روزنامہ)

HAJJ ASIAN

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me