سادھو کے بھیس میں بھیک مانگتے والے چھ مسلم نوجوانوں کی بجرنگ دل نے پٹائی کردی

1,567

حاجی پور; بہار کا ایک ویڈیو وائرل ہو رہا ہے، جس میں راشٹریہ بجرنگ دل کے کارکن 6 لوگوں کو بے دردی سے مارتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ جن چھ لوگوں کی پٹائی کی جا رہی ہے وہ مسلم نوجوان ہیں اور سادھوؤں کے بھیس میں بھیک مانگ رہے تھے۔

یہ لوگ حاجی پور کے قدیم گھاٹ پر سادھو کے بھیس میں نندی بیل کے ساتھ ٹھہرے ہوئے تھے۔ راشٹریہ بجرنگ دل کے کارکنوں کو شک ہوا تو انہوں نے پوچھ گچھ شروع کردی۔ پوچھ گچھ کے دوران راہب کے بھیس میں آئے لوگ مسلمان نکلے۔

اس کے بعد بجرنگ دل کے لوگوں نے اسے بے رحمی سے پیٹنا شروع کردیا۔دیا. پولیس کو اطلاع ملی اور پولیس فورس کے ساتھ موقع پر پہنچ گئی لیکن پولس خاموش تماشائی بنی رہی اور مار پیٹ کرنے والے مسلم نوجوانوں سے پوچھ تاچھ کرتی رہی۔

راشٹریہ بجرنگ دل کے لوگوں نے پولیس والوں کے سامنے بھی مکے برسائے۔ بعد ازاں انہیں تھانے لایا گیا۔ وہیں مسلم نوجوانوں نے بتایا کہ وہ برسوں سے یہ کام کر رہے ہیں، ان کے آباؤ اجداد بھی نندی کے ساتھ بھیک مانگتے تھے، اپنی روایت کے مطابق وہ نندی کے ساتھ گھومتے ہیں۔ پولیس نے تمام نوجوانوں کو پی آر بانڈ پر رہا کر دیا۔ نندی بیل کو گوشالا بھیج دیا گیا ہے۔