زومبی کبوتر: برطانیہ میں کبوتر ‘زومبی بن رہے ہیں؟ چونکا دینے والی قسم کا انکشاف، شہریوں میں خوف وہراس ٗ ویڈیو بھی دیکھیں

2,605

لندن : (ایجنسیز)برطانیہ ایک بار پھر سرخیوں میں ہے۔ اس بار وجہ اس ملک کے کبوتر ہیں۔ برطانیہ میں کبوتر کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ وہ ایک خوفناک بیماری میں مبتلا ہیں۔ اسی لیے وہاں کے کبوتروں نے انگریزی فلموں کے ‘زومبی جیسا برتاؤ کرنا شروع کر دیا ہے (کبوتر زومبی میں بدل جاتے ہیں)۔ اگر آپ ان کبوتروں کی یہ ویڈیو دیکھیں تو آپ کو پہلے خوف اور صدمہ بھی محسوس ہوگا۔

کبوتروں پر اعصابی اثرات یعنی دماغ پر پڑنے والے اثرات کی وجہ سے یہ کبوتر اپنے پروں کو عجیب طریقے سے پھڑپھڑاتے ہیں اور ان کی گردنیں بھی ٹیڑھی دکھائی دیتی ہیں۔ ایسے کبوتراڑناتوچھوڑیں حرکت کرنے سے بھی قاصر ہوتے ہیں۔ ان کبوتروں میں سبز رنگ کے قطرے ہوتے ہیں۔ وائرس سے متاثرہ کبوتر (پرندوں میں وائرس) کی ایسی ہی ایک ویڈیو وائرل ہوئی ہے۔

یہ ویڈیو loftyhopespigeonpositive Instagram اکاؤنٹ سے شیئر کی گئی ہے۔ اس ویڈیو میں ایک کبوتر کو دیکھا جا سکتا ہے جس کی گردن جھکی ہوئی ہے۔ اس خاص بیماری کو نیو کیسل کی بیماری بھی کہا جاتا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اس نئی بیماری میں اعصابی علامات ہیں۔

دریں اثنا، انڈین فاریسٹ سروسز (آئی ایف ایس) کے افسر ڈاکٹر سمرت گوڈا نے پہلے ہی زومبی (زومبی انسیکٹس) کی طرح چلنے والے ایک مردہ کیڑے کی ویڈیو شیئر کرنے کے لیے ٹوئٹر کی مدد لی ہے۔ اس ویڈیو کو دیکھنے کے بعد بہت سے لوگ خوف محسوس کر رہے ہیں۔

ان حکام کے مطابق یہ کیڑا چلنے کے قابل تھا کیونکہ اس کا دماغ طفیلی وائرس سے متاثر تھا۔ اس کلپ میں کیڑے کی ویڈیو کو مکمل طور پر تراش لیا گیا تھا لیکن پھر بھی کیڑے کو گھاس پر چلتے ہوئے دیکھا گیا۔ ایک آئی اے ایس افسر نے اس عجیب و غریب رویے کی وجہ بتائی۔ ایک طفیلی وائرس نے کیڑے کی ران کو اپنی لپیٹ میں لے لیا اور اسے چلنے پر مجبور کر دیا۔ یعنی زومبی کی طرح کام کرنے پر مجبور۔ یہ ویڈیو انٹرنیٹ پر وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو کے وائرل ہونے کے بعد کیا انسانوں میں بھی یہ بیماری پھیل سکتیہے؟ ایسا سوال اٹھایا گیا ہے۔