مکہ مکرمہ :عمومی صدارت برائے امور حرمین شریفین کی طرف سے فراہم کردہ خدمات کے ایک پیکیج کے حصے کے طور پر، رمضان المبارک کے بابرکت مہینے کی 27 رات کو نماز تراویح کے لیے نمازیوں کے استقبال کی تیاری کے لیے پریزیڈنسی کی نمائندہ ایجنسی برائے خدمات، فیلڈ امور اور ماحولیاتی تحفظ کے حصول نے مسجد حرام کے وبائی امراض پر قابو پانے کے لیے 11 روبوٹ فراہم کیے جو جراثیم کے خاتمے کے لیے استعمال کیے جا رہے ہیں۔

شاید یہی وجہ ہے کہ مسجد حرام کو وبائی امراض کے جراثیم کے حوالے سے دنیا کی پاک ترین جگہ قرار دیا رہا ہے۔ اس کے علاوہ رمضان کی ستائیسویں شب کے موقعے پر مسجد حرام کو جراثیم سے پاک کرنے کے لیے 70 سے زیادہ ٹاسک فورسز مقرر کی گئی ہیں۔ اس میں 700 کارکن اور 100 سے زیادہ سپروائزر خدمات سرانجام دے رہے ہیں۔یہ کارکن مسجد حرام کے بیرونی صحنوں اور بیت الخلاء کے تمام اطراف کو جراثیم سے پاک کرنے کے لیے چوبیس گھنٹے کام کر رہے ہیں۔

یہ روبوٹ مسجد حرام کے تمام اطراف کو جراثیم سے پاک کرتے ہیں۔ یہ روبوٹ ایک خودکار کنٹرول سسٹم کے ساتھ پہلے سے طے شدہ شیڈول کے مطابق کام کرتے ہیں۔یہ روبوٹس اعلیٰ کارکردگی والے ایٹمائزیشن یونٹ کے ساتھ SLAM کے لیے مطلوبہ وقت پر آواز کی ترسیل کے ساتھ ابتدائی وارننگ کی خصوصیت سے لیس ہے۔ اس میں بیٹری چارج کرنے کی خصوصیت ہے اور ایک روبوٹ انسانی مداخلت کے بغیر 5 سے 8 گھنٹے تک کام کرتا ہے۔