• 425
    Shares

نئی دہلی: ملک کے اقلیتی طبقے کے ساتھ کھڑا ہونے کی وکالت کرتے ہوئے آل انڈیا کانگریس کمیٹی کے سابق صدر راہل گاندھی نے جہاں میری ضرورت ہوگی میں پوری طرح سے اقلیتی شعبہ کے ساتھ کھڑا نظر آؤں گا، اس سلسلہ میں جو بھی قدم اٹھانا ہے آپ اٹھائیں۔ یہ یقین دہانی انہوں نے آل انڈیا کانگریس کمیٹی اقلیتی شعبہ کے قومی صدر عمران پرتاپ گڈھی کو اقلیتی شعبہ کی رپورٹ کارڈ پیش کرنے دوران کرائی۔
راہل گاندھی نے عمران پرتاپ گڑھی کے کام کی ستائش کرتے ہوئے کہا کہ آپ کی جانب سے اٹھائے جانے والے قدم کی میں پوری طرح سے حمایت کرتا ہوں اور جہاں میری ضرورت ہوگی میں پوری طرح اقلیتی شعبے کے ساتھ کھڑا رہوں گا۔ کانگریس کے شعبہ اقلیت کی جانب سے جاری کردہ ایک ریلیز کے مطابق آل انڈیا کانگریس کمیٹی اقلیتی شعبہ کے قومی صدر عمران پرتاپ گڑھی نے کانگریس کے سابق صدرراہل گاندھی جی سے ملاقات کرکے اقلیتی شعبہ کی رپورٹ کارڈ پیش کیا۔

اقلیتی شعبہ کے اس رپورٹ کارڈ میں اقلیتی شعبہ کی تمام کارکردگیوں کے علاوہ آنے والے چیلنجزکا بھی ذکر کیا گیا ہے۔ اقلیتی شعبہ کے اس رپورٹ کارڈ کو راہل گاندھی نے بہت سنجیدگی کے ساتھ پڑھا اور اس کے بعد دونوں رہنماؤں کے درمیان ایک تفصیلی گفتگو بھی ہوئی۔ ملک میں جس طرح سے آئے دن موب لنچنگ کے حادثات بڑھتے جا رہے ہیں چند لوگ ایک مخصوص طبقہ کے لوگوں کو نشانہ بنا رہے ہیں ہمارے ملک کے وزیر اعظم کو جلد سے جلد اس پر سخت سے سخت قانون بنانا چاہئے، تاکہ اس طرح کی حرکت کرنے والوں کو سخت سے سخت سزا دی جاسکے۔

موب لنچنگ جیسے نا سور کے خلاف لڑائی لڑنے کے لئے اقلیتی شعبہ کے قومی صدر نے ایک لیگل سیل بنانے کی ضرورت پر دھیان دلاتے ہوئے کہا کہ ہم ایک لیگل سیل بنانا چاہ رہے ہیں تاکہ ایسے لوگوں کو لنچنگ جیسے حرکات میں ملوث ہیں ااور آئے دن کہیں نہ کہیں کسی نہ کسی معصوم کا لچنگ کر دیتے ہیں، ان لوگوں خلاف سنگین جرائم کے تحت ایف آئی آر درج کرائی جا سکے اور قانونی طور پر ان کے خلاف مضبوطی سے لڑا جاسکے۔ اور انہیں قانون کے دائرے میں لا یا جاسکے۔ اقلیتی شعبہ کے قومی صدر عمران پرتاپ گڑھی کے اس قدم کی راہل گاندھی نے تعریف کی۔

دوسری جانب اقلیتی شعبہ کے قومی صدر نے دو اہم ایشوز جھار کھنڈ میں مدرسہ بورڈ اور اردو اکیڈمی بورڈ جو ابھی تک بنا ہی نہیں ہے اور دوسرا راجستھان میں مدرسہ پیرا ٹیچروں کی تقرری کا تھا، جو کافی دنوں سے اپنی بحالی کو لیکرمانگ کر رہے تھے، جسے لے کر راہل گاندھی جی نے اقلیتی شعبہ کے قومی صدر عمران پرتاپ گڑھی کو مکمل بھروسہ دلاتے ہوئے کہا کہ میں اس سلسلہ میں راجستھان کے وزیر اعلیٰ اشوک گہلوت سے بات کروں گا اور کہوں گا کہ مدرسہ پیرا ٹیچروں کی تقرری پر جلد سے جلد کام ہو سکے اس کے لئے ہدایات جاری کردی جائیں گی۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔