راشن اناج کے اصول جون سے بدلیں گے

ناندیڑ:26مئی (ورق تازہ نیوز)اگر آپ کے پاس بھی راشن کارڈ ہے اور آپ کو حکومت سے ہر ماہ مفت راشن مل رہا ہے تو یہ خبر آپ کے لیے ہے۔ حکومت نے راشن کے قوانین میں بڑی تبدیلیاں کی ہیں۔ یہ تبدیلی جون میں لاگو ہوگی۔ ایسے معاملات میں، تمام راشن کارڈ ہولڈروں کو ان اصولوں سے آگاہ ہونے کی ضرورت ہے۔

گیہوں کی بجائے چاول دینے کی تیاری:مرکزی حکومت ریاست میں راشن کارڈ ہولڈروں میں مفت گیہوںاور چاول تقسیم کرتی ہے۔ یہ تقسیم پی ایم پور ویلفیئر فوڈ اسکیم کے تحت کی جاتی ہے۔ اب اس اسکیم میں گیہوں کے بجائے چاول ملے گا۔ اگر ایسا ہوا تو جون سے آپ کو گیہوں کم اور چاول زیادہ ملیں گے۔

ان تینوں ریاستوں میں گیہوں نہیں ملے گا:مودی حکومت نے غریب کلیان انا یوجنا کے تحت مئی سے ستمبر تک تقسیم کیے جانے والے گیہوں کے کوٹے میں کمی کر دی ہے۔ اس تبدیلی کے بعد یوپی، بہار اور کیرالہ میں مفت تقسیم کے لیے گیہوں دستیاب نہیں ہوگا۔دہلی، گجرات، جھارکھنڈ، مدھیہ پردیش، مہاراشٹر، اتراکھنڈ اور مغربی بنگال میں بھی گیہوں کے کوٹے میں کمی کی گئی ہے۔ان ریاستوں میں کارڈ ہولڈروں کو گیہوں کم اور چاول زیادہ ملے گا۔ باقی ریاستوں میں کوئی تبدیلی نہیں کی گئی۔یوپی-بہار میں گیہوں کی تقسیم بند ہونے کی وجہگیہوں کی کم خریداری بتائی جاتی ہے۔ خوراک کے سکریٹری سدھانشو پانڈے نے کہا کہ دریں اثنا، تقریباً 55 لاکھ میٹرک ٹن چاول کی اضافی رقم مختص کی جائے گی۔