• 425
    Shares

کلکتہ: ای ڈی کے ذریع دائرایک کیس کی بنیاد پر دہلی کی ایک عدالت نے ممتا بنرجی کے بھتیجے اور ترنمول کانگریس کے جنرل سکریٹری ابھیشیک بنرجی کی اہلیہ روجیرا بنرجی کو طلب کیا ہے۔ اس سے قبل ای ڈی نے ابھیشیک بنرجی اور روجیرا بنرجی کو کوئلہ اسمگلنگ معاملے میں دہلی طلب کیا تھا۔ روجیرا بنرجی کو دہلی کی پٹیالہ ہاؤس کورٹ نے ای ڈی کی جانب سے دائر کیس میں طلب کیا ہے۔ اس سے قبل روجیرا نے دہلی ہائی کورٹ سے رجوع کرکے ای ڈی کے سامنے پیش ہونے پر حکم امتناعی حاصل کرنے کے لئے اپیل کی ہے۔

ای ڈی نے روجیرہ کو سمن جاری کرکے دہلی میں پیش ہونے کی ہدایت دی تھی۔ ترنمول کانگریس کے آل انڈیا جنرل سکریٹری ابھیشیک بنرجی کو بھی طلب کیا گیا۔ ابھیشیک ای ڈی آفس میں پیش ہوئے اور ان سے 9 گھنٹے تک پوچھ تاچھ کی گئی، لیکن روجیرا کورونا کا عذر پیش کرتے ہوئے پیش نہیں ہوئیں۔ انہوں نے ای ڈی سے کہا یہ ممکن نہیں ہے کہ وہ دو بچوں کے ساتھ کورونا کی صورتحال میں دہلی کا سفر کریں۔ دریں اثنا ای ڈی نے ابھیشیک کو 21 ستمبر کو دہلی واپس طلب کیا ہے۔ اس کے بعد اس نے ای ڈی کے سمن کو چیلنج کیا اور دہلی ہائی کورٹ سے رجوع کیا۔

اس دوران دہلی کی پٹیالہ ہاؤس کورٹ کا سمن ان کے پاس پہنچ گیا۔ ای ڈی کی جانب سے دائر ایک کیس میں پٹیالہ ہاؤس کورٹ نے انہیں 30 ستمبر کو پیش ہونے کو کہا ہے۔ ای ڈی نے دعویٰ کیا کہ کوئلہ اسمگلنگ کیس میں روجیرہ نرولا بنرجی کو بار بار طلب کیا گیا لیکن وہ پیش نہیں ہو رہی ہیں۔ وکلاء کے مطابق یہ مقدمہ روجیرہ ابھیشیک نے قانونی جنگ کے ایک حصے کے طور پر دائر کیا تھا۔ اب یہ دیکھنا یہ ہے کہ آیا روجیرا ذاتی طور پر عدالت میں پیش ہوں گی یا نہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔