• 425
    Shares

نئی دہلی ، 07 اکتوبر (یو این آئی) دہلی کے نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا کہ کیجریوال حکومت دہلی میں ملک کا جدید ترین سرکاری سکول تعمیر کر رہی ہے جو کہ جدید سہولیات سے مکمل طور پر آراستہ ہوگا۔دہلی کے تعلیمی نظام کو عالمی معیار بنانے کی طرف ایک اور قدم اٹھاتے ہوئے مسٹر سسودیا نے جمعرات کو یہاں مہرام نگر میں اسکول کی عمارت کا سنگ بنیاد رکھنے کے بعد کہا کہ کیجریوال حکومت ایک ایسا اسکول بنا رہی ہے جو جدید سہولیات سے آراستہ ہے۔ اسکول میں کھیلوں کا بھی خیال رکھا جائے گا۔ اسکول کو اس طرح ڈیزائن کیا گیا ہے کہ اسکول کی چھت بھی پوری طرح استعمال کی جا سکتی ہے۔ بیرونی کھیلوں کی سرگرمیوں کو مدنظر رکھتے ہوئے عمارت کی چھت پر باسکٹ بال ، ٹینس اور والی بال کورٹ بنایا جائے گا۔ اسکول میں ایک پرتعیش نیم اولمپک سائز کا سوئمنگ پول بھی تیار کیا جائے گا۔ اسکول میں 52 کلاس روم کے ساتھ ساتھ تمام ٹیکنالوجی اور وسائل سے لیس آٹھ لیب ہوں گی۔

مسٹر سیسودیا نے کہا کہ سکول کی عمارت میں بارش کے پانی کی کٹائی کا نظام جیسی جدید سہولتیں نصب کی جائیں گی۔ا سکول میں 800 افراد کی گنجائش والا ایک آڈیٹوریم کے ساتھ ساتھ 1000 لوگوں کے بیٹھنے کی گنجائش والا ایک اوپن ایمفی تھیٹر بھی تعمیر کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ 39.73 کروڑ روپے کی لاگت سے بنایا جانے والا یہ سکول ایک سال کے اندر تیار ہو جائے گا ، جس میں بچوں کی تعلیم کے ساتھ کھیلوں سے متعلق تمام عالمی معیار کی سہولیات دستیاب ہوں گی۔دہلی کے نائب وزیراعلیٰ نے کہا کہ تعلیم کے ساتھ ساتھ بچوں کی جسمانی نشونما اور کھیلوں کی طرف بچوں کی حوصلہ افزائی کے لیے اسکول میں عالمی معیار کی کھیلوں کی سہولیات دی جائیں گی۔ باسکٹ بال کورٹ ، ٹینس کورٹ اور والی بال کورٹ سکول کی چھت پر بنائے جائیں گے ، پھر یہ اپنے آپ میں بالکل منفرد ہوگا۔

مسٹر سیسوڈیا نے کہا کہ اس اسکول کی تکمیل کے بعد بچے یہاں سے معیاری تعلیم حاصل کرکے پوری دنیا میں ہندوستان کا نام روشن کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ کیجریوال حکومت دہلی کے سرکاری اسکولوں میں پڑھنے والے بچوں کو عالمی معیار کی سہولیات فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ انہوں نے کہا کہ اسکولوں کو سہولیات فراہم کرنا ہماری ذمہ داری ہے لیکن اسکول صرف شاندار عمارت سے نہیں بلکہ بچوں اور اساتذہ کی محنت سے اچھا بنتا ہے۔ مسٹر سسودیا نے کہا کہ 2015 میں حکومت میں آنے کے بعد سے ، وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے دہلی کے تعلیمی نظام کو بہتر بنانا حکومت کی ترجیح بنایا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آج دہلی میں نہ صرف عالمی معیار کے انفراسٹرکچر والے سرکاری اسکول بنائے جا رہے ہیں بلکہ بچوں کو معیاری تعلیم بھی دی جا رہی ہے۔ تعلیم کے حوالے سے وزیراعلیٰ کے وژن کی وجہ سے آج دہلی کے تعلیمی انقلاب کے بارے میں پوری دنیا میں چرچا ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔