دہلی میں خطرناک کار اسٹنٹ جو موت پر ختم ہوا ویڈیو سی سی ٹی وی میں قید

2,294

گروگرام: پولیس نے پیر کو بتایا کہ ایک پریشان کن واقعہ میں، گروگرام میں نشے میں دھت افراد نے اسے اپنی SUV سے ٹکر مار دی جس کے بعد ایک 50 سالہ شخص ہلاک ہو گیا۔

اتوار کی صبح 2 بجے کے قریب پیش آنے والے اس واقعے کی ویڈیوز میں شراب کے نشے میں دھت افراد اپنی کار ماروتی ارٹیگا کو شراب کی دکان کے باہر ایک علاقے میں چلاتے ہوئے دیکھے جاسکتے ہیں۔

دکان کے باہر چند لوگ کھڑے دیکھے جا سکتے ہیں، جو گاڑی کو اپنی طرف تیزی سے آتے دیکھ رہے ہیں۔ وہ دور ہٹنے کی کوشش کرتے ہیں لیکن SUV چلتی رہی اور اپنے پچھلے پہیے سے انہیں ٹکر ماری اور تیز رفتاری سے دور واپس بھاگ گئی۔

پولیس نے ابھی تک اس شخص کی شناخت نہیں کی ہے جسے کچل دیا گیا تھا لیکن یقین ہے کہ اس کی عمر 50 کے لگ بھگ ہے۔ اس واقعے میں دو افراد زخمی بھی ہوئے۔ زخمیوں میں سے ایک شراب کی دکان پر کام کرتا تھا۔

سات افراد کو گرفتار کر لیا گیا ہے اور دو کاریں ضبط کر لی گئی ہیں۔ ایک سینئر پولیس اہلکار نے بتایا کہ ملزمان میں سے ایک ڈپٹی کمشنر کے دفتر میں کمپیوٹر آپریٹر ہے، جب کہ تین افراد ایک ٹریول ایجنسی میں کام کر رہے تھے۔

پولیس نے بتایا کہ ملزمان نے شراب کی دکان کے باہر ان کی کار کو ٹکرانے سے پہلے چند افراد پر حملہ بھی کیا۔ صنعت وہار پولس اسٹیشن میں فرسٹ انفارمیشن رپورٹ (ایف آئی آر) درج کی گئی۔

"پہلے، ملزم نے کار کا اسٹنٹ کیا اور دوسرے اسٹنٹ میں، اس نے شراب کی دکان کے باہر کھڑے تین لوگوں کو مارنے کے لیے مارا، جس میں ایک ادھیڑ عمر شخص کی موت ہوگئی۔ ہم نے تمام ملزمان کو گرفتار کر لیا ہے،” پریت پال سنگھ سنگوان، اے سی پی (کرائم) نے کہا۔