کھانا پکانے کا تیل تقریباً ہر کھانے میں ایک لازمی جزو ہے اور ساتھ ہی ہمارے باورچی خانے کا بھی ایک اہم جزو ہے، جو آپ کی صحت پر کافی اثر ڈال سکتا ہے۔اگر آپ پہلے سے ہی دل کی بیماریوں میں مبتلا ہیں جن کے لیے خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے، تو آپ کو کھانے کے پائیدار انتخاب کرنے کی ضرورت ہے ۔کھانا پکانے کے کچھ تیل خاص طور پر دل کے لیے اچھے ہوتے ہیں اور آپ کے جسم کو کئی طریقوں سے فائدہ پہنچاتے ہیں، یہاں تیل کی مختلف اقسام کی فہرست ہے جو آپ کے دل کو ایک سے زیادہ طریقوں سے فائدہ پہنچا سکتے ہیں۔
امراضِ قلب کیلئے مفید تیل
مونگ پھلی کا تیل:مونگ پھلی کا تیل دل کے مریضوں کے لیے بہترین کھانا پکانے کے تیل میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ اس تیل میں وٹامن ای اور مونو ان سیچوریٹڈ فیٹس اور پولی ان سیچوریٹڈ فیٹس کی ایک اعلیٰ مقدار ہوتی ہے جبکہ وٹامن ای دل کے لیے اچھا ہے، تیل خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ اکثر تجویز کیا جاتا ہے کہ آپ مونگ پھلی کے تیل کو زیتون کے تیل میں ملا سکتے ہیں تاکہ اومیگا 6 اور اومیگا 3 فیٹی ایسڈز کا مناسب امتزاج حاصل کیا جا سکے۔

زیتون کا تیل:زیتون کا تیل سب سے زیادہ مقبول صحت مند کھانا پکانے کے تیل میں سے ایک ہے۔ یہ پودوں پر مبنی مرکبات سے بھری ہوئی ہے جسے پولیفینول کہتے ہیں جو دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مفید ہے، زیتون کے تیل میں صحت بخش چکنائی بھی ہوتی ہے جو کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد دیتی ہے اور اس طرح دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرتی ہے۔ ان سب کے علاوہ، اس میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو جسم کے لیے اچھے ہوتے ہیں اور وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

سورج مکھی کا تیل:سورج مکھی کا تیل دل کی بیماریوں کے خطرات کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ دوسرے تیلوں کے مقابلے میں، سورج مکھی کے تیل میں وٹامن ای ہوتا ہے جو دل کے لیے اچھا ہے۔سرسوں کا تیل:یہ تیل ناصرف دل بلکہ جِلد، جوڑوں اور جسم کے دیگر حصوں کو بھی فائدہ پہنچاتا ہے۔ اس تیل میں مونو سیچوریٹڈ،پولی ان سیچوریٹڈ فیٹی ایسڈز، اومیگا 3 اور اومیگا 6 فیٹی ایسڈز کی بھرپور مقدار ہوتی ہے۔ یہ بھی مانا جاتا ہے کہ سرسوں کا تیل ہاضمہ اور بھوک کو بہتر کرتا ہے۔سویا بین کا تیل:سویا بین کا تیل سویابین سے نکالا جاتا ہے۔ اس میں فیٹی ایسڈز کی اچھی خاصی تعداد ہوتی ہے جو پورے جسم کو فائدہ پہنچاتی ہے۔ سویابین کا تیل جسم میں کولیسٹرول کو جمع ہونے سے روکنے میں مدد کر سکتا ہے اور دل کے مختلف امراض بشمول ہارٹ اٹیک اور دیگر کو روکتا ہے۔

زعفران کا تیل:یہ تیل جسم میں کولیسٹرول کو متوازن کرنے میں مدد دیتا ہے اور دل کی بیماریوں کے خطرات کو کم کرتا ہے۔ اس کی خصوصیات شریانوں کو سخت ہونے سے روکنے میں مدد کر سکتی ہیں۔یاد رکھیں جو تیل آپ کھانا پکانے کے لیے استعمال کرتے ہیں وہ آپ کے دل کی دیکھ بھال میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ لہٰذا، ہر روز ایک دانشمندانہ انتخاب کریں.