خوفناک : چلتی ہوئی کار کے بونٹ پر اژدھا سانپ نکل آیا : ویڈیو دیکھیں

1,199

سوشل میڈیا پر ایک خوفناک ویڈیو سامنے آئی ہے جس میں چلتی کار کے بونٹ سے ایک بہت بڑا ازگر نکلتا ہوا دکھایا گیا ہے۔ یہ ویڈیو 27 دسمبر کو جنوبی تھائی لینڈ کے شہر کربی میں ایک صارف نے اس وقت کھینچی جب وہ رات کو گاڑی چلا رہا تھا۔ 27 سیکنڈ کے کلپ میں رینگنے والے جانور کو کار کی ونڈ اسکرین کے سامنے اپنا سر اور آدھا جسم پالتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

ازگر الجھا ہوا دکھائی دیا اور اسے معلوم نہیں تھا کہ جب وہ اپنے چھپنے والے سوراخ سے باہر نکلے تو کہاں جائے اس لیے وہ واپس اندر غائب ہو گیا۔”میں ایک سڑک پر گاڑی چلا رہا تھا اور پھر میں نے اپنی گاڑی کے سامنے سانپ کو دیکھا۔ میں بہت خوفزدہ تھا اور سوچا کہ ‘اگر گاڑی چل رہی تھی تو اسے اندر جانے کا راستہ مل جائے؟’ یہ ایک خراب حادثہ کا سبب بن سکتا تھا،” ڈرائیور، جس کی شناخت چلرمفون کے نام سے ہوئی، نے وائرل پریس کو بتایا۔ڈرائیور نے کہا کہ اس نے فوری طور پر قریبی سٹاپ پر جا کر ایمرجنسی سروسز کو کال کی۔”اب میں گاڑی چلانے سے محتاط ہوں۔ میں گاڑی کے ارد گرد دیکھتا رہتا ہوں کہ کہیں اندر کوئی سانپ تو نہیں ہے۔ اس رات گھر واپسی بہت خوفناک تھی،”

یہ رینگنے والا ایک جالیدار ازگر تھا، جو جنوبی اور جنوب مشرقی ایشیا میں رہنے والی ایک نسل تھی۔ یہ نسل دنیا کے سب سے بڑے سانپوں میں سے ایک ہے اور یہ انسانوں، بلیوں، کتے، پرندے، چوہے اور دیگر سانپوں کو کھا سکتی ہے۔ انسائیکلوپیڈیا برٹانیکا کے مطابق ، ایک جالی دار ازگر کی زیادہ سے زیادہ ریکارڈ شدہ لمبائی 9.6 میٹر (31.5 فٹ) تک پہنچ گئی۔

یہ عام طور پر جنگلوں، دلدلوں اور نہروں میں پائے جاتے ہیں لیکن حالیہ برسوں میں انسانوں کی طرف سے تجاوزات کی وجہ سے یہ رینگنے والے جانور شہروں میں بھی پھسلتے ہوئے پائے گئے ہیں۔اشتہار

پانچ سال قبل ایک جالی دار ازگر اور کنگ کوبرا کے درمیان شدید لڑائی سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی۔ دو سکیلی ٹائٹنز کے درمیان لڑائی کی ویڈیو ریپٹائل ہنٹر نے فیس بک پر پوسٹ کی تھی۔