Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

"خراب ترین صورتحال کے لئے تیاری کریں” : زی جنپنگ کی چینی ملٹری کو حکم

IMG_20190630_195052.JPG

چین نے 22 مئی کو اپنا دفاعی بجٹ 6.6 فیصد بڑھا کر 179 بلین ڈالر کردیا۔

بیجنگ:منگل کے روز چینی صدر شی جنپنگ نے بدترین صورتحال کو دیکھتے ہوئے فوج کو جنگ کی تیاریوں میں تیزی لانے کا حکم دیا اور ان سے ملک کی خودمختاری کا بھرپور دفاع کرنے کا مطالبہ کیا۔ اگرچہ اس نے کسی خاص خطرے کا ذکر نہیں کیا ، لیکن ان کے تبصرے لائن آف ایکچول کنٹرول (ایل اے سی) پر ہندوستان اور چین کے فوجیوں کے مابین آمنے سامنے تھے۔

الیون ، 66 ، جو چین کی حکمران کمیونسٹ پارٹی (سی پی سی) کے جنرل سکریٹری بھی ہیں اور اقتدار میں زندگی بھر کے امکانات کے حامل 20 لاکھ مضبوط فوج کے سربراہ ہیں ، نے یہ باتیں وفد کے وفد کے مکمل اجلاس میں شرکت کے دوران کہیں۔ بیجنگ میں موجودہ پارلیمنٹ اجلاس کے دوران پیپلز لبریشن آرمی (پی ایل اے) اور پیپلز آرمڈ پولیس فورس۔

ژی جنپنگ کے یہ بیانات لائن آف ایکچول کنٹرول پر ہندوستان اور چین کی فوج آمنے آمنے سامنے آنے کے بعد آئے ہیں.

الیون نے سرکاری سطح پر چلنے والی خبررساں ایجنسی کی خبررساں ایجنسی کی خبر کے مطابق ، الیون نے فوج کو بدترین حالات کے بارے میں سوچنے ، تربیت اور جنگ کی تیاریوں کو بڑھانے ، ہر طرح کے پیچیدہ حالات سے فوری اور مؤثر طریقے سے نمٹنے اور قومی خودمختاری ، سلامتی اور ترقیاتی مفادات کی مستحکم حفاظت کرنے کا حکم دیا۔ کوئی خاص امور جس سے ملک کو خطرہ لاحق ہو۔

لداخ اور شمالی سکم میں ایل اے سی کے متعدد علاقوں میں حال ہی میں ہندوستان اور چین کی دونوں فوجوں نے بڑے فوجی اتحاد کا مشاہدہ کیا ہے ، جس میں دونوں فریقوں کی طرف سے ان میں مصروف عمل ہونے کے دو ہفتوں بعد بھی تناؤ بڑھنے اور متعلقہ عہدوں کو سخت کرنے کا واضح اشارہ ہے۔ دو الگ الگ چہرہ تقریبا 3500 کلومیٹر طویل ایل اے سی دونوں ممالک کے مابین واقع سرحد ہے۔