Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

حقائق کی جانچ پڑتال: کیا جنوبی افریقی میں چرچ کے پادری نے ‘کورونا وائرس کا علاج کرنے’ کے لئے لوگوں کو Dettol پلایا؟

IMG_20190630_195052.JPG

کینیا ٹوڈے میں شائع ہونے والی ایک رپورٹ کے مطابق ، ماکگوڈو میں واقع ایک روحانی کرسچن چرچ کے جنوبی افریقی پادری روفس پھلا ، لیمپوپوماڈ نے اپنے چرچ کے دوران کورونا وائرس سے بچاؤ کے لئے ایک احتیاطی اقدام کے طور پر ، ان کے وفادار پیروکاروں کو مبینہ طور پر گھریلو جراثیم کش ادویات پینے کے لئے کہا۔ مضمون میں کہا گیا ہے کہ ڈیٹول کے استعمال کے بعد تقریبا 59 افراد کی ہلاکت کی اطلاع ہے جبکہ 4 کی حالت تشویشناک ہے۔اسی طرح پاکستانی ویب سائٹ ڈیلی قدرت نے بھی 59 افراد کے ہلاک ہونے کی غیر مصدقہ خبر وائرل کی.

اگرچہ پادری کی ماضی میں اپنے پیروکاروں کو جِک اور ڈیٹول جیسے جراثیم کش ادویات پلانے کی تاریخ تھی ، لیکن آزادانہ طور پر اس بات کی تصدیق نہیں کی جاسکتی ہے کہ پادری نے حال ہی میں اپنے پیروکاروں کو کورونا وائرس سے بچاؤ کے لئے ڈیٹول کا استعمال کیا تھا۔ ڈیٹول کے استعمال کی وجہ سے جنوبی افریقہ میں 59 افراد کی ہلاکت کی رپورٹ زیادہ معتبر خبر رساں اداروں کے ذریعہ نہیں موصول ہوئی ہے۔ اسے کینیا رپورٹ نے شائع کیا تھا لیکن اس کے فورا بعد ہی اسے ہٹا دیا گیا تھا۔ اس کے علاوہ ، کینیا ٹوڈے میں شائع ہونے والی اس رپورٹ کی فیچر امیج پرانی ہے ، جس نے اس رپورٹ میں کیے گئے دعووں کی صداقت پر شکوک و شبہات کو جنم دیا ہے۔

کینیا ٹوڈے کی رپورٹ کے مطابق اس واقعے کی تفتیش کرنے والی پولیس کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ پادری نے پیروکاروں کو اس بات پر راضی کیا کہ وہ ناول کورونا وائرس کے اس خطرے سے بچ سکتے اگر وہ. ڈیٹول پی لیں پادری نے ان کو یہ باور کرانے کے لئے تیار کیا کہ آکسیٹیمینٹ میں شفا یابی کی خصوصیات موجود ہیں جو انہیں ناول کوڈ 19 سے آزاد کر سکتی ہے

اگرچہ یہ آزادانہ طور پر تصدیق نہیں کی جاسکتی کہ آیا پادری پھالا واقعتا ڈیٹول کے ذریعہ ‘کورونا وائرس کا علاج’ کرنے کی کوشش کرریا تھا، لیکن اس نے ماضی میں عقیدت مندوں کو جراثیم کش پینے پر مجبور کیا۔ 2018 میں ، پھلا نے اپنے پیروکاروں کو صابن پینے پر مجبور کیا- یہ دعویٰ کیا کہ یہ عیسیٰ کا خون ہے۔ دھوکے باز پادری نے مبینہ طور پر یہ دعویٰ کیا کہ ان کے پاس پراسرار طاقت تھی کہ وہ ایک طاقتور اعلان سنانے کے بعد عیسیٰ کے خون میں جیک کو تبدیل کردیں۔ پھلا نے بائبل میں ایک کہانی کا حوالہ دیتے ہوئے اپنے طریقوں کو قانونی حیثیت دینے کی کوشش کی جہاں عیسیٰ نے اپنے اجتماعات کو شراب پینے کے لئے دیا ، انھیں یہ بتایا کہ یہ اس کا خون ہے۔

2016 میں ، پادری پھلا نے اپنے پیروکاروں کو مائع ڈیٹول پینے پر مجبور کیا تھا ، ان کا دعویٰ تھا کہ اس میں خفیہ شفا یابی کی خصوصیات ہیں اور اس سے ان کی بیماریوں کا علاج ہوجائے گا۔