جیو کی 5 جی سروس دیوالی سے شروع ہوجائے گی: مکیش  امبانی

840

 ممبئی دلی۔29؍ اگست۔ 2022۔  ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ  کی آج یہاں ممبئی میں 45 سالانہ جنرل  میٹنگ ہوئی  جس کی صدارت   ریلائنس  انڈسٹریز کے  چیئرمین   جنا ب مکیش امبانی   نے کی۔ اے جی    ایم سے خطاب کرتے ہوئے مکیش امبانی  نے اعلان کیا کہ اس  دیوالی سے   جیو  کی 5 جی  خدمات شروع ہوجائے گی۔ اس سے پہلے انہوں نے کہا کہ مجھے ہماری ذاتی گفتگو اور ہماری گرمجوشی سے ملاقاتیں یاد ہیں۔ مجھے پوری امید ہے کہ اگلے سال ہم ایک ہائبرڈ موڈ پر ملیں گے، جو جسمانی اور ڈیجیٹل دونوں طریقوں کا مجموعہ ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی نے اپنی 15 اگست کی تقریر میں پنچ پران یا پانچ ضروریات کی بات کی، جو یقیناً 2047 تک ہندوستان کو ایک ترقی یافتہ ملک بنا دے گی۔ انہوں نے اگلے 25 سالوں کو ہندوستان کا ‘ امرت کال’ قرار دیا ہے جو ہے  ایک امرت کا دور ہے۔ ہندوستانیوں کی اگلی نسل آزادی کے بعد کی تمام نسلوں نے اجتماعی طور پر جو کچھ حاصل کیا ہے اس سے کہیں زیادہ حاصل کرنے کے لیے تیار ہے اور ریلائنس ہندوستان کی خوشحالی اور ترقی میں پہلے سے زیادہ حصہ ڈالنے کے لیے تیار ہے۔وبائی مرض سے نمٹنے میں حکومت کے موثر انتظام اور معاشی چیلنجوں سے نمٹنے میں اس کے عملی نقطہ نظر نے ہندوستان کو پہلے سے زیادہ مضبوط، ہوشیار اور زیادہ لچکدار بنانے میں مدد کی ہے۔ جناب مکیش امبانی نے کہا  کہ  ہم سب  کے پیارے وزیر اعظم نریندر مودی  کو ان کی دور اندیش قیادت اور وزیر خزانہ محترمہ نرملا سیتا رامن  کو بے مثال اقتصادی چیلنجوں اور عدم استحکام کے وقت ہندوستانی معیشت کو سنبھالنے کے لئے مبارکباد دینا چاہتا ہوں۔WeCareریلائنس کا بنیادی فلسفہ ہے۔

اپنے ساتھ نیکی کرنے سے پہلے دوسروں کے ساتھ اچھا کرنا۔ ہماری دیکھ بھال کے مسلسل بڑھتے ہوئے دائرہ کار نے عالمی سطح پر ریلائنس کے لیے احترام میں اضافہ کیا ہے اور کمپنی کی پائیدار ترقی کو بھی یقینی بنایا ہے۔ انہوں نے   اے  جی ایم میں اعلان کیا کہہماری کمپنی ہندوستان کی پہلی کارپوریٹ بن گئی ہے جس نے100 بلین  امریکی ڈالر کی سالانہ آمدنی کو عبور کیا۔ ریلائنس کی مجموعی آمدنی 47 فیصد بڑھ کر 104.6 بلین ڈالر ہوگئی۔ ریلائنس کا سالانہ کنسولیڈیٹڈ EBITDA ۔ 1.25 لاکھ کروڑ سے تجاوز کر گیا ہے۔ریلائنس نے بڑے پیمانے پر کاروباری اور سماجی اقدار کو فروغ دیتے ہوئے کمیونٹی کی خدمت کے لیے اعلیٰ معیارات قائم کیے ہیں۔ ریلائنس کی برآمدات 75% بڑھ کر2,50,000 کروڑ ہوگئی۔ قومی خزانے میں ریلائنس کا حصہ 39% بڑھ کر 1,88,012 کروڑ ہو گیا ہے۔ ریلائنس  نے مالی سال میں 2.32 لاکھ ملازمتیں پیدا کی  ہیں۔پچھلے ایک سال کے دوران، ریلائنس جیو نے ہندوستان کے نمبر1 ڈیجیٹل خدمات فراہم کنندہ کے طور پر اپنی پوزیشن کو مزید مستحکم کیا ہے۔ آج ہمارے 4G نیٹ ورک پر 420 ملین موبائل براڈ بینڈ صارفین ہیں اور وہ ہر ماہ اوسطاً 20 جی بی  ڈیٹا استعمال کرتے ہیں۔

جناب مکیش امبانی نے مزید کہا کہ ہمارے وزیر اعظم جناب نریندر مودی کے ڈیجیٹل انڈیا کے ویژن سے متاثر ہو کر، ملک نے کئی عالمی معیار کے قومی پلیٹ فارم دیکھے ہیں جیسے آدھار، جن دھن، روپے، یو پی آئی، آیوشمان بھارت، سٹارٹ اپ انڈیا۔ انہوں نے کہا کہ ریلائنس جیو  کا اعلیٰ معیار کا، مضبوط اور ہمیشہ چلنے والا فائبر آپٹک نیٹ ورک ہندوستان کے ڈیٹا ٹریفک کی ریڑھ کی ہڈی ہے۔ جیو کا پین انڈیا فائبر آپٹک نیٹ ورک 11 لاکھ کلومیٹر سے زیادہ لمبا ہے ۔ یہ 27 بار زمین کا چکر لگا سکتا ہے۔ جیو فائبر  اب ہندوستان میں نمبر 1 FTTX  سروس فراہم کنندہ ہے جس میں 7 ملین سے زیادہ احاطے منسلک ہیں۔ یہ کامیابیکوووڈ۔ 19 لاک ڈاؤن کے باوجود دو سال سے بھی کم عرصے میں حاصل کی گئی ہے۔ ہم فکسڈ براڈ بینڈ کے معاملے میں ہندوستان کو ٹاپ 10 ممالک کی لیگ میں لے جائیں گے۔ انہوں نے  کہا کہ  جیو ڈیجیٹل کنیکٹیویٹی بنا رہا ہے، خاص طور پر فکسڈ براڈ بینڈ میں۔ آج میں  جیو 5G کا اعلان کرنا چاہتا ہوں۔ ہم 100 ملین گھروں کو منفرد ڈیجیٹل تجربات اور سمارٹ ہوم حل کے ساتھ جوڑیں گے اور ملک میں  جیو کی 5 جی سروع    آئندہ دیوالی  تک شروع ہوجائے گی۔