جعفرآباد تشدد: کون ہے وائرل ویڈیو میں فائرنگ کرتا ہوا شخص؟

نئی دہلی: 24 فروری پیر کو شمال مشرقی دہلی کے مختلف حصوں میں ہونے والے تشدد کے درمیان ، ایک ویڈیو فوٹیج منظر عام پر آئی ہے جس میں دکھایا گیا ہے کہ جھڑپوں کے دوران ایک شخص نے بندوق سے ہوا میں فائرنگ کردی۔

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

نیوز پورٹل اے این آئی کے مطابق اس شخص کی شناخت شاہ رخ کے نام سے ہوئی ہے۔اس واقعے کی ویڈیو جعفرآباد سے سامنے آئی ہے ، جہاں پیر کو کشیدگی شدت اختیار کر گئی۔ ایسا لگتا ہے کہ ویڈیو قریبی عمارت کی چھت سے موبائل فون پر چلائی گئی ہے۔ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ وہ شخص تنہا افسر کی طرف بڑھ رہا ہے ، جس نے ہنگامہ آرائی کا لباس پہنا ہوا ہے اور اس کے ہاتھ میں ڈنڈا ہے۔

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ اس شخص نے ہوا میں فائرنگ کی ہے ، اور پھر اس کا سامنا پولیس افسر سے ہوا۔ یہ آدمی اس کی طرف چل پڑا۔ اس کے بعد پولیس افسر پیچھے ہٹتے دیکھا جاسکتا ہے۔اس آدمی کے ساتھ پیچھے سے چند دوسرے افراد بھی آتے دیکھا جاسکتا ہے۔

ویڈیو میں مطلوبہ الفاظ میں ایک اور شخص پولیس کے سامنے پتھر پھینکنے کے پیچھے سے دکھایا گیا ہے۔ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اس شخص کو بیریکیڈ کے دوسری جانب لوگوں کو پتھر اکٹھا کرتے ہوئے بھی دیکھا گیا

یہ بھی پڑھیں:  ممبرا : متنازعہ قبرستان میں تدفین کاآغاز

(فوٹو: پی ٹی آئی)ویڈیو کے پس منظر میں آنسو گیس کے شیل پھٹتے ہوئے سنے جاسکتے ہیں۔ گاڑیوں اور املاک کو نذر آتش کرنے اور پتھراؤ کرنے کی بہت پریشان کن تصاویر اور ویڈیوز سامنے آئے ہیں۔

(فوٹو: پی ٹی آئی)یہ شہر میں جھڑپوں کا دوسرا دن ہے جہاں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ پیر کے شام اپنے دورے کے مرکزی پیر پر پہنچے تھے۔جعفرآباد ، ماج پور ، چاند باغ ، کھورجی خاص اور بھجن پورہ میں سی اے نواز کے حامی مظاہرین کے مابین جھڑپیں ہونے پر پولیس نے آنسو گیس کے گولے فائر کیے اور لاٹھی چارج کا بھی سہارا لیا۔ صورتحال کو قابو میں کرنے کے لئے سیکیورٹی اہلکاروں نے پرچم مارچ کیا اور ممنوعہ احکامات لگائے گئے۔اے این آئی کے مطابق ، جھڑپوں کے دوران تین شہری اور ایک پولیس ہیڈ کانسٹیبل اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me