انڈیا نے حال ہی میں ایسی چیزوں پر پابندی عائد کی ہے جس میں فلموں سے لے کر کپڑے پہننے تک شامل ہیں جو کہ اخلاقی ضابطوں کے معیار کے مطابق نہیں ہیں۔لیکن کچھ مضر صحت چیزیں ایسی ہیں جن پر پوری دنیا میں پابندی ہے لیکن ہندوستان میں نہیں.تاہم ، ہندوستان کے بارے میں حیرت کی بات یہ ہے کہ یہاں کچھ چیزیں ہیں جن پر پابندی عائد نہیں کی گئی ہے اس کے باوجود کہ دنیا نے ان کے خلاف سخت پابندی جاری کی ہے کیونکہ اس میں صحت سے متعلق کچھ خطرات ہیں یا کسی فرد کے لئے خطرناک ہوسکتے ہیں

لائف بواے

اگرچہ ہندوستان میں ، لائف بوائے کو غسل کے صابن کا ایک مشہور برانڈ سمجھا جاتا ہے ، لیکن یہ ہمارے ملک سے باہر Banned ہے۔
اس کیpH Value پی ایچ کی ویلیو اتنی زیادہ ہے کہ اسے جانوروں کی جلد کے لئے نقصان دہ سمجھا جاتا ہے۔ ذرا تصور کریں کہ اس کا انسانی جلد پر کیا اثر پڑتا ہے۔..

ریڈ بل

یہ ایک پرتعیش ہیلتھ ڈرنک ہے جو ہندوستان میں کافی مشہور ہے جو آپ کو ٹھنڈا نظر بھی آتا ہے۔ تاہم ، فرانس ، ڈنمارک اور لیتھوانیا میں دل کی بیماریوں ، ہائی بلڈ پریشر اور آکسیجن کی وجہ سے 18 سال سے کم عمر بچوں پر پابندی عائد ہے۔

ڈس پرین

جب فلم "ڈائی ہارڈ” ریلیز ہوئی تو ، اسپرین لینا کافی cool لگتا تھا کیونکہ جان مککلین کو بروس ویلیس نے پیش کیا تھا ، یہاں تک کہ اس نے ایک مورین بنڈ بھی لیا تھا۔ تاہم ، اب یہ ہندوستان سے باہر cool نہیں ہے کیونکہ اسے دل کی بے شمار بیماریوں سے جوڑ دیا گیا ہے۔ تاہم ، ہندوستان میں ، آپ کو سر درد ہے ، تو ڈاکٹر سے بہتر ڈزپرین ہے۔

کیڑے مار دوا

60 سے زیادہ کیڑے مار ادویات جو ہندوستان میں استعمال ہوتی ہیں ان پر باہر پابندی عائد ہے کیونکہ اس سے زہریلی نوعیت انسانی صحت کو لاحق ہے۔ تاہم ، ہم ہندوستانی ناقابل تسخیر ہیں اور کیڑے مار دوائیں ہمیں نہیں ڈراتی ہیں۔

بنا pasteurization کیا دودھ

بظاہر ، ہم ہندوستانی جو کرکٹ کھیلتے ہوئے نالے سے گیندیں اٹھاتے ہیں ، ان کو ہماری پتلون میں پونچتے ہیں اور پھر ہاتھ دھونے کے بعد کھیلنا شروع کردیتے ہیں ،تو unpasteurized دودھ کے کچھ جراثیم ہمارے ساتھ کیا کر سکتے ہیں؟ تاہم ، امریکہ اور کینیڈا میں ، unpasteurized دودھ پینا غیر قانونی ہے۔

جیلی کینڈی

امریکہ ، کینیڈا اور آسٹریلیا میں ، جیلی کینڈیز پر گھٹن کے خطرات کی وجہ سے پابندی عائد ہے۔ ہندوستان میں چونکہ اس نے کوئی سیاسی فائدہ نہیں اٹھایا ، اس لئے دم گھٹنا صرف ایک ہاگ واش ہے اور کسی کو اس کی پرواہ نہیں ہے کیونکہ ہندوستانی منڈیوں میں اس کا رجحان ہے۔

سموسہ

یہ ایک تفریحی حقیقت ہے۔ صومالیہ کے جہادی نہیں چاہتے ہیں کہ سموسہ کھایا جائے۔

کنڈر جوائے

کنڈر جوائے گفٹ اپنے چھوٹے کنٹینر میں رہتا ہے ، بچے اسے نگل جاتے ہیں۔ امریکہ نے اسے حال ہی میں بین کرنے کا فیصلہ کیا۔ تاہم ، ہندوستانی بچے حیرت زدہ رہنا چاہتے ہیں ، کم از کم اتھارٹی کے خیال میں یہی ہے۔

ٹاٹا نانو

ایک انتہائی pocket friendly گاڑی ہونے کے باوجود ہندوستان میں حقیقی طور پر فروخت ہوئی ، گلوبل این سی اے پی کے ذریعہ کئے گئے آزاد کریش ٹیسٹ میں ناکامی کی وجہ سے وہ ہندوستان سے باہر کی راہیں نہیں بناسکی

ماروتی سوزوکی 800

یہ یاد کرنا مشکل ہے کہ عالمی حفاظت کے امتحان میں ماروتی سوزوکی در حقیقت پاس ہوئی تھی۔ اس نے یہ سب کچھ ناکام کردیا ہے اور پھر بھی ہندوستانی حکام جانتے ہیں کہ ہندوستانی ڈرائیور ہیرو ہیں۔

ڈی کولڈ ٹوٹل

گردوں پر اس کے مضر اثرات کے سبب ، متعدد ممالک میں اس دوا پر پابندی عائد ہے۔ تاہم ، ہندوستانی کے پاس فولاد کے گردے ہیں۔

نمولڈ

ایک بار پھر امریکہ اور کینیڈا میں اس کے جگر پر مضر اثرات کی وجہ سے پابندی عائد ہے ، ہندوستانی اسے اپنے ٹشو پیپر کی طرح استعمال کرتے ہیں۔