• 425
    Shares

نئی دہلی: ملک کی مایہ ناز یونیورسٹی جامعہ ملیہ اسلامیہ کے سینٹر فار کوچنگ اینڈ کیرئر پلاننگ کی جانب سے چلائی جا رہی رہائشی کوچنگ اکادمی (آر سی اے) کے 15 طلبا نے ملک کی انتہائی معزز سول سروسز کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔ یونین پبلک سروس کمیشن نے جمعہ کی شام سول سروسز امتحان 2020 کے نتائج کا اعلان کیا ہے۔

جامعہ آر سی اے کے یہ طلباء جنوری 2021 میں یونین پبلک سروس کمیشن کے زیر اہتمام ہونے والے مینز امتحان میں شامل ہوئے اور اس کے بعد اگست اور ستمبر 2021 میں انہوں نے انٹرویو دیا تھا۔ آر سی اے کے مزید 5 طلباء ایسے تھے، جن کی صرف انٹرویو کے لیے کوچنگ اور رہنمائی کی گئی تھی۔ جامعہ کے مطابق نتائج کا حتمی نتائج جائزہ لینے کے بعد یہ تعداد مزید بڑھ سکتی ہے۔

جامعہ آر سی اے کے جن طلباء کا یو پی ایس سی کے امتحان میں انتخاب ہوا ہے، ان میں فیضان احمد، شاہد، شہنشاہ، شریہ سنگھل، محمد عاقب، محمد سمیر، حسن الزماں، محب اللہ، فیصل رضا، چکما دھیمان، عاصم خان، اقبال رسول، بشریٰ بانو شامل ہیں۔

خیال رہے کہ ’رہائشی کوچنگ اکادمی‘ جامعہ ملیہ اسلامیہ میں واقع ہے اور اس اکادمی سے 220 سول سروسز میں منتخب ہونے والے طلبا کے علاوہ 376 طلبا دیگر پی سی ایس، بینک پی او، آر بی آئی جیسے اہم اداروں کے لیے منتخب ہو چکے ہیں۔ یہاں طلبا کو مفت میں کوچنگ دی جاتی ہے اور داخلہ امتحان کی بنیاد پر دیا جاتا ہے۔

جامعہ کی وائس چانسلر پروفیسر نجمہ اختر نے تمام کامیاب طلباء کو مبارکباد دی ہے۔ انہوں نے اس کو طلباء، اساتذہ اور آر سی اے کے عملے کے ارکان اور جامعہ کے دیگر اساتذہ کی محنت اور تندہی سے منسوب کیا۔یونیورسٹی گرانٹس کمیشن کی مالی اعانت سے چلایا جا رہا آر سی اے – جے ایم آئی، ایس سی، ایس ٹی، خواتین اور اقلیتی طبقہ کے طلباء کو مفت کوچنگ اور رہائشی سہولیات فراہم کرتا ہے۔ ان کا انتخاب ان کی جامعہ کوچنگ کے لیے آل انڈیا تحریری ٹیسٹ کی بنیاد پر کیا جاتا ہے، جس کے بعد ذاتی انٹرویو بھی ہوتا ہے۔

سول سروسز کوچنگ پروگرام 2022 کے لیے نوٹیفکیشن جاری کر دیا گیا ہے اور یونیورسٹی کی ویب سائٹ پر دستیاب ہے۔ داخلہ کا امتحان 20 اکتوبر 2021 کو 10 مراکز پر ہوگا اور آن لائن فارم بھرنے کی آخری تاریخ 6 اکتوبر 2021 ہے۔ایک بار آر سی اے میں داخلہ لینے کے بعد طلباء کو مفت ہاسٹل، اے سی لائبریری، جنرل اسٹڈیز کلاسز، کچھ اختیاری مضامین، قومی اور بین الاقوامی مسائل پر ماہرین کے خصوصی لیکچرز اور پینل کے ذریعے انٹرویو جیسی سہولیات فراہم کی جاتی ہیں۔ یہاں کے طلبا کو مستقل طور پر نامور سرکاری ملازمین، کامیاب امیدواروں اور ماہرین تعلیم سے بات چیت کرنے کے مواقع حاصل ہوتے ہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔