Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

تھانے ایسٹ کوپری علاقہ گرین زون قرار: میونسپل کمشنر نے تمام رسائی کے راستے بند کرنے کا حکم جاری کیا : شہر میں ریڈ زون ، آرینج اور گرین زون بنانے  کا بھی حکم ، ممبرا میں 62 عمارتوں کو سیل کردیا گیا

IMG_20190630_195052.JPG

تھانے (آفتاب شیخ) تھانے شہر کے ایسٹ میں واقع کوپری علاقہ میں کورونا کا ایک بھی معاملہ نہیں ملا ہے اس لیے تھانے میونسپل کمشنر وجے سنگھل نے کوپری گاؤں کو گرین زون قرار دیکر کوپری گاؤں تک رسائی کی تمام سڑکوں کو سیل کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور کوپری میں کسی بھی فرد کے داخلہ اور اخراج پر پابندی عائد کردی گئی ہے کیونکہ تھانے کوپری میں کورونا سے متاثرہ کوئی مریض نہیں ملا ہے اور یہ احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کے یہ علاقہ محفوظ رہے گا۔ میونسپل کمشنر نے ڈپٹی کمشنر اور اسسٹنٹ کمشنر کو ہدایت دی ہے کہ وہ اورنج اور گرین زون کی تعمیر کریں، اس کے علاوہ شہر میں ریڈ زون کے طور پر کورونری مریض پائے جانے والے علاقوں کو بھی بتائیں۔

تھانہ شہر میں اب تک مجموعی طور پر 45 کورونا سے متاثرہ مریضوں کی اطلاع موصول ہوئی ہے۔کورونا سے متاثرہ افراد ممبرا سمیت دیگر کئی ڈویژنوں میں پائے گئے ہیں۔ تاہم کوپری اور واگلے پربھاگ سمیتی کے تحت کورونا کے کسی بھی مریض کا اندراج نہیں ہوا ہے۔ میونسپل کمشنر وجئے سنگھل نے ہدایت کی ہے کہ جن علاقوں میں کوئی کورونری متاثرہ مریض نہیں پایا گیا ہے اسے گرین زون قرار دیا جاے اور اس علاقے میں بارڈر بند کرنے اور سڑکیں بند کرنے کی ہدایت کی ہے تاکہ وہ علاقہ کورونا سے متاثر نہ ہو۔

اس پس منظر میں پولیس کی مدد سے میونسپل کارپوریشن کی جانب سے کوپری کی تمام رسائی سڑکیں بند کردی گئیں۔ نیز کوپری کے شہریوں کو اب انخلا نہیں کیا جاسکتا ہے۔

ادھر میونسپل کمشنر وجئے سنگھل نے ہر ڈویژن کے لئے اسی طرح سے ریڈ زون ، اورنج زون اور گرین زون کی تعمیر کی ہدایت کی ہے۔ ریڈ زون میں کوئی بیرونی شخص نہیں آئے گا اور اندر کا شخص باہر نہیں جائے گا۔

نیز اورنج زون میں بھی ضروری کام کے لئے محدود رسائی حاصل کی جانی چاہئے جبکہ گرین زون کے معاملے میں سنگھل نے پولیس کی مدد سے ایکشن پلان بنانے کی ہدایت دی ہے تاکہ گرین زون میں آنے والا علاقہ کی سرحد بند ہوجائے اور کوئی بیرونی شخص اندر داخل نہ ہوسکے اور اندرونی شخص باہر نہ جا سکے۔

ممبرا میں 62 عمارتوں کو سیل کردیا گیا ہے۔

ممبرا پربھاگ سمیتی میں کورونا انفیکشن کی روک تھام کے لئے ریڈ زون کے تحت کل 62 عمارتوں کو سیل کردیا گیا ہے۔