تھائیرائڈ کے مریض ان پھلوں کا استعمال کریں۔بیماری سے دور رہیں

1,303

تھائیرائیڈ کے لیے پھل: تھائیرائڈ ایک تتلی کی شکل کا غدود ہے جو گردن میں ٹریچیا کے سامنے واقع ہوتا ہے۔ تھائرائیڈ آج کے عام مسائل میں سے ایک ہے۔ صحت مند غذا تھائیرائیڈ میں اہم کردار ادا کر سکتی ہے۔

تھائرائیڈ کے مریض اپنی خوراک پر خصوصی توجہ دیں۔ کیونکہ اس طرح کی بہت سی چیزیں ہیں جنہیں تھائرائیڈ میں نہیں کھانا چاہیے۔ تو کچھ چیزیں ایسی ہیں جو تھائیرائیڈ میں بہت فائدہ مند سمجھی جاتی ہیں۔ درحقیقت تھائرائیڈ کی ابتدائی علامات میں کمزوری، جسم کا کپکپاہٹ، وزن بڑھنا جیسے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس لیے اس کا بروقت علاج بہت ضروری ہے۔ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی خوراک میں کوئی تبدیلی کریں۔

, 1. سیب- روزانہ سیب کھا کر آپ جسم کو صحت مند رکھ سکتے ہیں۔ سیب میں فائبر، اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو جسم کو فری ریڈیکلز سے بچانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ سیب کا استعمال تھائرائیڈ کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ ,

امرود- ہم میں سے اکثر لوگ امرود کا کھٹا میٹھا ذائقہ پسند کرتے ہیں۔ امرود کے پتے، پھل، چھال کو صحت کی خصوصیات سے بھرپور مانا جاتا ہے۔ اگر آپ تھائیرائیڈ کے مریض ہیں تو آپ کاامرود کا استعمال اس کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ امرود میں وٹامن اے، وٹامن بی ، وٹامن سی، فائبر اور وٹامن ای ہوتا ہے۔ امرود کا روزانہ استعمال ہاضمہ اور قوت مدافعت کو مضبوط بنانے میں بھی مددگار ہے۔

3. کیوی- کیوی وٹامن سی، اینٹی آکسیڈنٹس اور آئرن سے بھرپور ہوتا ہے۔ روزانہ کیوی کا استعمال تھائرائیڈ کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہی نہیں کیوی قوت مدافعت بڑھانے اور جلد کو صحت مند رکھنے میں بھی مددگار ہے۔

4. سنترہ-سنترہ ایک موسمی پھل ہے۔ سنترہ کو وٹامنز اور منرلز سے بھرپور سمجھا جاتا ہے۔ روزانہ کا استعمال تھائرائیڈ کے مسئلے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

5. اسٹرابیری- اسٹرابیری میں موجود وٹامن سی، اینٹی آکسیڈنٹس، اینٹی انفلامیٹری، فولیٹ، میگنیشیم اور پوٹاشیم جیسے غذائی اجزاءوافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اسٹرابیری کا استعمال تھائرائیڈ کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔