• 425
    Shares

ممبئی:21اگست۔ (ورق تازہ نیوز) ریاست میں لوگ بڑے پیمانے پر کورونا قوانین کی خلاف ورزیاں کررہے ہیں جبکہ ماہرین نے اکتوبر میں تیسری لہر عروج پررہنے کاانتباہ دیاہے۔

ایسے میں آج وزیراعلی اودھوٹھاکرے نے واضح الفاظ میں کہا کہ اگر ریاست میں کورونا کی تیسری لہر آتی ہے تو فی الفور مکمل لاک ڈان نافذ کیاجائے گا۔

انھوں نے کہا کہ وبائی کے دوران سیاسی ، سماجی اور مذہبی پروگراموں کا انعقاد سب کی صحت کے لیے مہلک ثابت ہو سکتا ہے۔

وزیراعلیٰ کے ا س اشارے سے یہ واضح نظر آتا ہےکہ ریاست میں چند مہینوں میں پھر ایکبار مکمل لاک ڈاون نافذ کیاجاسکتا ہے ۔کیونکہ کورونا کی تیسری لہر کو ماہرین نے شدید خطرناک قرار دے رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا ، "ہم نے صرف معیشت کو رواں رکھنے کے لیے نرمی کا اعلان کیا ہے۔ میں شہریوں سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ دوسروں کو صحت کے مسائل پیدا کرنے کا باعث نہ بنیں

انہوں نے مختلف نجی افراد اور این جی اوز کی جانب سے عوامی استعمال کے لیے عطیہ کی گئی 20 ایمبولینسوں کا افتتاح بھی کیا۔

مسٹر ٹھاکرے کا دوسرا بیان ایک ہفتہ کے اندر اندر بڑے پیمانے پر تقریبات منعقد کرنے کے خلاف انتباہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے چار نئے شامل کردہ مرکزی وزراء کی پارٹی کی جن آشیرواد یاترا کے حصے کے طور پر ریاست کا دورہ کرنے کے پس منظر میں ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔