بہار میں بوائے فرینڈ کے لیے 5 لڑکیوں میں جھگڑا، ہاتھا پائی کا ویڈیو وائرل

3,945

سونپور۔ بہار میں بوائے فرینڈ کے لیے پانچ لڑکیاں آپس میں لڑ پڑیں۔ ہوا کچھ یوں کہ پیر کو ایک لڑکی اپنے بوائے فرینڈ کے ساتھ ہری ہر علاقے سون پور میلے میں گھوم رہی تھی۔ اسی دوران چار لڑکیوں کی نظر ان دونوں پر پڑی۔ دوسری لڑکی کو اپنے بوائے فرینڈ کے ساتھ دیکھ کر لڑکے کی گرل فرینڈ نے دوستوں کے ساتھ مل کر اس پر حملہ کر دیا۔ ہاتھا پائی ایسی تھی کہ کپڑے بھی پھٹ گئے۔ لڑکیوں کے درمیان لڑائی کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔

سڑک کے بیچوں بیچ لاتیں ماریں

خبر یہ ہے کہ لڑکیوں کے درمیان یہ لڑائی بوائے فرینڈ کو لے کر ہوئی۔ چار لڑکیوں نے ایک لڑکی کو اس لیے مارا کہ اس نے کسی کے بوائے فرینڈ کو اپنا بوائے فرینڈ بنا لیا تھا اور وہ اس کے ساتھ میلے میں گھوم رہی تھی۔ اس کی وجہ سے لڑکیوں نے میلے میں سب کے سامنے اسے مارا۔

واقعہ تین دن پرانا بتایا جاتا ہے۔ لڑکیاں کہاں ہیں، ابھی تک ان کی شناخت نہیں ہوسکی ہے۔ میلے میں سڑک کے بیچ میں ہونے والی لڑائی سے مقامی لوگ چونک گئے لیکن چونکہ یہ لڑکیوں کا معاملہ تھا اس لیے لوگوں نے درمیان میں مداخلت نہیں کی۔

لڑکی شدید زخمی

وائرل ویڈیو میں صاف نظر آرہا ہے کہ کچھ لڑکیاں مل کر ایک لڑکی کو خوب مار رہی ہیں۔ کچھ لات مار رہے ہیں، جبکہ کچھ مکے مار رہے ہیں۔ تو کوئی لڑکی کو اس کے بال کھینچ کر گرانے کی کوشش کر رہا ہے۔ اس دوران ایک لڑکا اس لڑائی سے جان بچانے کی کوشش کر رہا ہے لیکن لڑکیاں اسے بھی مار رہی ہیں۔ یہ سب کچھ اس وقت ہوا جب امن و امان برقرار رکھنے کے لیے سونپور میلے میں بڑی تعداد میں پولیس اہلکار تعینات کیے گئے ہیں۔ اس کے باوجود اس طرح کے واقعات سونپور میلہ انتظامیہ پر سوال اٹھا رہے ہیں۔