!-- Auto Size ads-1 -->

جیسے جیسے ہماری عمر بڑھتی ہے، ہمارے جسم کی مختلف افعال انجام دینے کی صلاحیت کم ہوتی جاتی ہے، ہمارے جسم کی عمر مختلف وجوہات کی وجہ سے شروع ہوتی ہے، جیسے کہ ماحولیاتی بڑھاپا۔ماحولیاتی عمر بڑھنے کے کچھ عوامل سورج کی روشنی، فضائی آلودگی، تمباکو، شراب یا دیگر غیر صحت بخش اشیاء کا استعمال ہیں، آپ بڑھتی عُمر کی علامات کی شدت کو کم کرنے کے لیے شعوری طور پر قدم اٹھا سکتے ہیں۔متوازن غذا کھانے اور باقاعدگی سے ورزش کرنے کے علاوہ، آپ اپنی صحت کو بہتر بنانے کے لیے ان غذائی اجزاء کو شامل کر سکتے ہیں۔

بڑھتی عُمر میں جسم کیلئے ضروری غذائی اجزاء:
کیلشیم:
ہم سب نے سنا ہے کہ کیلشیم ہماری ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے۔ یہ سچ ہے، کیلشیم مضبوط ہڈیوں کو برقرار رکھنے اور بنانے کے لیے ذمہ دار ہے۔ جیسے جیسے ہماری عمر بڑھتی ہے، ہمارا جسم اور ہڈیاں کمزور ہونے لگتی ہیں، جو ہمیں فریکچر کا شکار بنا سکتی ہیں۔ ایسا ہونے سے روکنے کے لیے، آپ ان غذاؤں کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں:

دودھ کی مصنوعات (دودھ، دہی، پنیر)
خشک میوہ جات (بادام، انجیر، کھجور، خشک خوبانی)
سویابین
پتوں والی سبزیاں
دال پھلیاں
ان کھانوں کے علاوہ، یہ ہمیشہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ آپ کے جسم کو کیلشیم کی مناسب مقدار فراہم کرنے کے لیے کیلشیم سپلیمنٹس کا استعمال کریں۔
فائبر:آپ کی خوراک میں فائبر کو شامل کرنے سے آپ اپنے کھانے کو بہتر طریقے سے ہضم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں، مزید برآں، فائبر سے بھرپور غذا کھانے سے دل کی بیماریوں، ٹائپ 2 ذیابیطس، آنتوں کے کینسر، فالج اور دیگر کئی دائمی بیماریوں کے خطرات کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہاں کچھ ایسی غذائیں ہیں جنہیں آپ اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں تاکہ آپ کی خوراک میں کافی اچھا فائبر شامل ہو۔
پھلیاں
بروکولی
سیب
تربوز
خشک میوہ جات
ایواکاڈو
اناج
وٹامن بی 12:
وٹامن بی 12 جسم میں خون کے سرخ خلیات کی پیداوار میں مدد کرتا ہے، مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ جیسے جیسے ہماری عمر بڑھتی ہے، ہمارے جسم میں کھانے سے وٹامن بی 12 نکالنے کی صلاحیت کم ہوتی جاتی ہے۔ لہٰذا، آپ کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ ناصرف وٹامن بی 12 سے بھرپور غذائیں کھائیں بلکہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے سپلیمنٹس بھی کھائیں کہ آپ کے جسم کو مطلوبہ غذائی اجزاء حاصل ہوں۔ جسم میں وٹامن بی 12 کی سطح کو بڑھانے کے لیے آپ اپنی خوراک میں کچھ غذائیں شامل کر سکتے ہیں۔
گوشت
دودھ کی مصنوعات (دودھ، دہی، پنیر)
کلیجی
چکن
انڈے
سویابین
خمیر

وٹامن ڈی:ہمارے جسم کو دیگر غذائی اجزاء کو جذب کرنے میں مدد کے لیے بعض غذائی اجزاء کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اگر آپ متوازن غذا نہیں کھاتے ہیں (جس میں جسم کو درکار تمام غذائی اجزاء کی کافی مقدار ہوتی ہے)، تو آپ کے جسم کو ان غذائی اجزاء کو جذب کرنے میں دشواری ہو سکتی ہے جو آپ کھاتے ہیں۔ مثال کے طور پر، جسم میں کیلشیم کو بہتر طریقے سے جذب کرنے کے لیے جسم کو وٹامن ڈی کی ضرورت ہوتی ہے۔اس کے علاوہ وٹامن ڈی کے اور بھی بہت سے فوائد ہیں۔ جسم میں وٹامن ڈی کی مناسب مقدار ذیابیطس، جلد سے متعلقہ بیماریاں، قوت مدافعت کی بیماریاں اور بہت سی دیگر بیماریوں کے بڑھنے کے خطرات کو کم کرتی ہے۔ آپ کے وٹامن ڈی کی مقدار کو بڑھانے کے لیے اپنی خوراک میں شامل کرنے کے لیے کچھ غذائیں یہ ہیں۔
انڈے کی زردی
کلیجی
گوشت
مچھلی کا تیل
سالمن
زیادہ تر وٹامن ڈی سے بھرپور غذائیں ان لوگوں کے لیے موزوں نہیں ہوسکتی ہیں جو گوشت نہیں کھاتے، اس لیے ماہرین آپ کو وٹامن ڈی کے سپلیمنٹس کا استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔