بچوں کو اغوا کرنے والی گینگ سمجھ کر سانگلی میں سادھوؤں کیساتھ مارپیٹ کرنے پر 22 افراد پر مقدمہ درج : ویڈیو دیکھیں

2,523

سانگلی : ایک چونکا دینے والا معاملہ سامنے آیا ہے جس میں ایک ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ مبینہ بچوں کو اغوا کرنے والے گروہ کے نام پر چار سادھوؤں کو بے دردی سے پیٹا جاریا ہے۔ یہ واقعہ سانگلی ضکع کے جاٹ تعلقہ کے لونگا میں پیش آیا ہے۔ اتر پردیش سے لاونگا آنے والے چار سادھوؤں کو گاؤں والوں نے بچہ چور سمجھ کر مارا پیٹا۔ یہ واقعہ امدی تھانے میں درج کیا گیا ہے۔

ویڈیو دیکھیں

جاٹ تعلقہ کے امدی تھانے کے علاقے لونگا میں ایک چونکا دینے والا واقعہ سامنے آیا ہے جہاں چار لوگوں کی بے دردی سے پٹائی کی گئی۔ اتر پردیش کے متھرا سے چار سادھو دیو کے درشن کے لیے کرناٹک آئے تھے، جس کے بعد وہ دیو کے درشن کے لیے بیجاپور سے جاٹ تعلقہ کے لاونگا کے راستے پنڈھر پور کے لیے روانہ ہوئے۔ اس وقت چاروں سادھو رات کو گاؤں کے ایک

مندر میں ٹھہرے ہوئے تھے، پھر صبح جب یہ چاروں سادھو کار سے نکلے تو انہوں نے ایک لڑکے سے راستہ پوچھا، جس سے گاؤں کے کچھ لوگوں کو شک ہوا کہ یہ ہیں۔ بچے چوروں کا ایک گروہ۔ اس کے بعد جب گاؤں والوں نے ان سادھوؤں کے بارے میں دریافت کرنا شروع کیا تو سادھوؤں اور گاؤں والوں کے درمیان جھگڑا ہوا، ناراض گاؤں والوں نے سادھوؤں کو گاڑی سے باہر نکالا اور ان کی پٹائی کی۔

انہیں ڈنڈوں اور ڈنڈوں سے شدید زدوکوب کیا گیا۔ اس واقعہ کی اطلاع ملتے ہی امدی پولیس فوراً موقع پر پہنچ گئی۔ بعد میں ان سادھوؤں سے پوچھ گچھ کرنے پر ان سادھوؤں سے حاصل کردہ آدھار کارڈ اور پھر متعلقہ اتر پردیش میں ان کے رشتہ داروں کے پاس جانے پر یہ سب متھرا کے شری پنچنامہ جونا اکھاڑیہ کے سادھو نکلے اور یہ واضح ہو گیا کہ یہ حقیقی سادھو ہیں۔

دریں اثناء پولس نے اس معاملہ میں 22 افراد کے خلاف مقدمہ درج کیا ہے جس میں سے 7 افراد کو گرفتار بھی کرلیا گیا ہے۔