• 425
    Shares

ممبئی:30.ستمبر (ورق تازہ نیوز)خلیج بنگال میں سمندری طوفان گلاب نے ممبئی سمیت مہاراشٹر کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے تاہم اب یہ کم دباؤ والے علاقے میں تبدیل ہو گیا ہے۔ چونکہ یہ کم دباؤ والا علاقہ اب بحیرہ عرب کی طرف بڑھ رہا ہے ، بدھ کی صبح ممبئی میں شدید بارش ہوئی۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ بحیرہ عرب میں کم دباؤ کا علاقہ شاہین نامی سمندری طوفان میں تبدیل ہونے کا امکان ہے۔ محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ سمندری طوفان پاکستان کی جانب بڑھنے کی توقع ہے۔ ممبئی میں بدھ کی صبح موسلا دھار بارش ہوئی۔

۔ 30 ستمبر کو کونکن اور گوا میں موسلا دھار بارش ہوگی۔ شمالی مہاراشٹر کے ساحلی علاقوں میں تیز ہوائیں چلیں گی۔ ودربھ میں کچھ مقامات پر گرج چمک کے ساتھ بجلی گرنے کا امکان ہے۔

یکم اکتوبر: مراٹھواڑہ اور ودربھ میں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔ 2 اکتوبر: کونکن ، گوا ، وسطی مہاراشٹرا اور مراٹھواڑہ میں کم جگہوں پر موسلا دھار بارش ہوگی۔

3 اکتوبر: کونکن ، گوا ، وسطی مہاراشٹر اور مراٹھواڑہ میں موسلا دھار بارش ہوگی

گلاب سائیکلون کے کم دباؤ والے علاقے کی باقیات خلیج گجرات اور کھمبھٹ میں ہیں۔ 30 ستمبر کو یہ زیادہ شدید پریشر زون میں تبدیل ہو جائے گا۔ جمعہ کو یہ سمندری طوفان شاہین میں تبدیل ہو جائے گا۔ سمندری طوفان پاکستان کی طرف بڑھے گا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔